Acasa Agenda HR The Future of Work. The good, the challenging & the unknown

The Future of Work. The good, the challenging & the unknown

4 min citire
0
0
108

Organizații din toată lumea sunt în plin proces de creație și redefinire a ceea ce înseamnă locul de muncă al viitorului. Peste 70% dintre angajați doresc să păstreze opțiunile de lucru flexibil la distanță, iar peste 65% doresc să petreacă mai mult timp, în realitate, cu echipele lor. În aceste condiții, flexibilitatea absolută și munca hibridă vor reprezenta noua normă în perioada post-pandemică.

Pe 9 iunie, are loc un webinar organizat de Microsoft Romania, care îl va avea ca invitat pe Dr. Brian Kropp, Vicepreședinte și Director HR Research, Gartner.

Dr. Kropp este autorul a peste 50 de studii de cercetare la Gartner și a susținut sute de sesiuni de strategie cu echipe de executivi din companii de Top Fortune 500 din întreaga lume. Este un colaborator frecvent al CNN, Harvard Business Review, The Economist, Financial Times și The Wall Street Journal. Împreună cu echipele pe care le coordonează, Brian Kropp abordează cele mai noi provocări ale liderilor de HR și oferă informații și soluții ce permit echipelor de conducere să ia măsuri decisive.

În cadrul acestui eveniment i se va alătura Adina Vidroiu, HR Director România, Grecia, Cipru și Malta, Microsoft, într-o discuție “one-to-one”, și ne vor împărtăși:

  • idei și soluții pentru viitorul muncii hibride
  • cum ne pregătim pentru această nouă etapă și care sunt perspectivele specialiștilor de HR cu privire la locul de muncă în era post-pandemică
  • cum se va transforma rolul biroului fizic într-un model de lucru hibrid
  • care ar fi obiectivele strategice ale liderilor de resurse umane în 2021

Împreună cu invitatii, lideri de HR din companii de top:

  • Luiza Müller, HR Director, Orange România,
  • Delia Rotaru, VP People & Organisation, eMAG,
  • Richard de Graaf, HR Director, ING Bank România
  • Adina Vidroiu, HR Director România, Grecia, Cipru și Malta, Microsoft

vom discuta despre:

  • cum ne putem pregăti pentru această nouă etapă,
  • care sunt perspectivele specialiștilor de HR cu privire la locul de muncă în era post-pandemică
  • lecțiile anului trecut referitoare la modul cum lucrăm și performăm
  • condițiile necesare pentru implementarea unui model de lucru la distanță de succes
  • planurile marilor companii pentru viitorul muncii și principalele lor provocări în acest moment
  • cum încurajăm colaborarea și stimulăm inovația în această nouă realitate, evitând, în același timp,întoarcerea la echipe amorfe.

Detalii despre teme, invitați și agenda evenimentului, precum și despre cum vă puteți înregistra găsiți aici.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

LEADERSHIP contemporan într-o societate pseudo-modernă

„Un lider bun are nevoie de adepți buni, iar liderii mari fac mai mulți lideri” – Tom Pete…