Acasa Planeta HR De ce se plang angajatii

De ce se plang angajatii

3 min citire
0
0
720

Cu totii ne plangem de anumite aspecte legate de locul de munca…dat fiind sezonul, numai aerul conditionat devine un motiv puternic de neliniste si freamat in birou…nu? Dar v-ati intrebat vreodata care sunt in general cel mai des intalnite motive pentru care angajatii isi urasc job-ul sau colegii? Britanicii au realizat chiar un studiu: au intervievat 2.000 de angajati din Marea Britanie si au ajuns la urmatorul top al nemultumirilor (multe dintre ele fiind valabile pe orice meridian):

Top 30 nemultumiri la birou:

  1. Sa fii pus in CC chiar si in email-urile care nu te privesc.
  2. Sa sune telefonul exact cand vrei sa pleci acasa.
  3. Sa pice mereu computerul.
  4. Aerul conditionat care scade prea mult temperatura din birou.
  5. Imprimanta care se tot strica.
  6. Colegii care miros.
  7. Vorbitul tare la telefon.
  8. Oamenii vorbind prea mult in jurul meu.
  9. Oamenii care nu curata cuptorul cu microunde dupa ce il folosesc.
  10. Colegii care povestesc despre ce au visat azi-noapte din momentul in care intra in birou.
  11. Oamenii citindu-ti mailurile de peste umar.
  12. Oamenii care nu inlocuiesc hartia igienica.
  13. Colegii care nu spun multumesc atunci cand le tii usa.
  14. Oamenii carora le miroase respiratia.
  15. Pranzurile mirositoare ale colegilor.
  16. Scaunele neconfortabile.
  17. Atunci cand seful te prinde un minut pe Facebook dupa ce ai muncit pe branci toata ziua.
  18. Faptul ca firma iti limiteaza accesul pe anumite site-uri.
  19. Faptul ca poti ramane blocat in parcare din cauza masinii altui coleg.
  20. Ceaiurile ieftine puse la dispozitie de companie.
  21. Colegii care se plang de viata lor privata.
  22. Colegii care vorbesc continuu despre copiii lor.
  23. Colegii mai mici decat mine care imi spun ce sa fac.
  24. Colegii care lasa ambalajele goale in cutiuta cu bomboane.
  25. Faptul ca mi se fura din cand in cand pachetelul de pranz din frigider.
  26. Automatul de snaks-uri care imi fura banii.
  27. Faptul ca nimeni nu pune capse in capsator dupa ce se termina.
  28. Colegii care dau sms-uri de la birou.
  29. Faptul ca se strica liftul.
  30. Lipsa prizelor.

Funny sau nu prea?!

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Roxana Maxim
Incarcati mai multe in Planeta HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Câteva noi tendințe în L&D – The Learning Tipping-Point

De Mihai Zânt Activez de peste zece ani în domeniul formării adulților și am avut nenumăra…