Acasa Rewards 5 avantaje pe care un millennial le așteaptă de la angajator

5 avantaje pe care un millennial le așteaptă de la angajator

6 min citire
0
0
963

Rezultate, performanță, viteză, volum, precizie, punctualitate, seriozitate. Toate aceste criterii se regăsesc în toate listele cu cerințe ale unui angajator atunci când scoate la concurs un loc de muncă disponibil. Pentru tinerii din generația millennials, un job nou trebuie să reprezinte în primul rând o oportunitate. Salariul atractiv, deși un factor important, poate fi uneori umbrit de lipsa unor beneficii pe care angajatorul nu le include în pachetul de ofertă.

5 avantaje pe care un millennial le așteaptă de la angajator:

  1. Flexibilitate și siguranță

Posibilitatea unui program flexibil de lucru și a unui mediu care îi va susține creativitatea reprezintă o zonă extrem de importantă pentru un tânăr din generația millennials. Acesta va dori să poată lucra și în sistem remote, atunci când va simți că poate fi mai productiv în acest fel și va căuta mai multă libertate pentru exprimarea propriilor idei în planurile de viitor ale firmei. Siguranța joacă la rândul său un rol important. Asigurarea de sănătate în sistemul privat va cântări mult în luarea unei decizii, precum și legătura contractuală a firmei cu bănci care oferă astfel de servicii extrem de utile pentru flexibilitatea financiară a angajaților.

  1. Să vadă că angajatorul e implicat în dezvoltarea angajatului

Potrivit americanilor de la CNBC, unul dintre primele lucruri pe care un millennial le dorește de la noul său angajator este să vadă că acesta se preocupă de evoluția și dezvoltarea oamenilor din companie. Tocmai din acest motiv, un angajator este obligat ca pe lângă cerințele pe care le are de la un angajat, să se asigure că acesta primește toate trainingurile de care are nevoie pentru a fi la zi cu noutățile din domeniul său. Mai mult, este recomandat ca un angajator să încerce în mod regulat să afle dacă angajatul își dorește să evolueze într-o anumită direcție, iar dacă ideea acestuia coincide cu viziunea firmei, să îl îndrepte în respectiva arie profesională.

  1. Încredere

Organizarea de team building-uri, ieșirile cu colegii în oraș și orele de relaxare la firmă sunt factori care ajută enorm în relația dintre angajat și angajator. Încrederea este termenul cheie aici și trebuie ca de fiecare dată să fie întreținut. Un angajat bun care simte că nu i se acordă destulă încredere va dori să plece în altă parte în cele din urmă. Transparența și regulile clare pot ajuta în această direcție, nefiind recomandat ca un angajator să judece și să ia decizii fără o anumită consecvență.

  1. Valori comune

Potrivit publicației americane Forbes, valorile comune ale firmei și angajatului vor fi mereu o punte strânsă de legătură între cele două părți. Un millennial va căuta mereu să găsească la angajatorul său valori comune cu ale sale. Dincolo de bani și de eficacitate, sentimentul de a contribui la ceva pozitiv va face de multe ori diferența într-o relație pe termen lung.

  1. Feedback

Un millennial va dori să simtă că primește o parte din responsabilitate, că este considerat o piesă importantă din companie și va simți nevoia de a primi constant feedback. Astfel va reuși să-și urmărească evoluția în firmă și va ști unde, cum și când este cazul să își corecteze anumite greșeli.

Fără aceste lucruri, până și un salariu atractiv ar putea deveni neconvingător în ochii unui reprezentant al generației millennials.

 

Sursă foto: Shutterstock / Copyright fizkes

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena
Incarcati mai multe in Rewards

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

5 jocuri eficiente pentru consolidarea echipei

Într-un mediu de lucru dinamic și stresant, consolidarea echipei devine o prioritate, mai …