Agenda HR — 12 May 2014

Pe 22 mai la Bucuresti si pe 29 mai la Brasov aflam daca “umanul” are ce cauta la locul de munca. Antoneta Gales, Director de Resurse Umane Selgros Cash&Carry Romania, Alin Gherman, Director Comercial DPD Romania, Lorand Boti Balint, Managing Director Leo Burnett & Target, Teodora Migdalovici, Specialist Personal Branding & Industrii Creative, si Tedy Necula, regizor de filme inspirationale, ne vor vorbi despre Humanizing Work si Bringing joy in Life in calitate de speakeri ai evenimentului “11even experiences” (si nu vor fi singurii).

Mai precis, vom afla despre:

1. Humanizing work

Speakerii se vor focaliza pe 3 caracteristici cheie ale unui loc de munca “umanizat”:

  • Echipare: cat de important este sa oferi training potrivit si pregatire pentru diversele roluri din companie;
  • Claritate: importanta unui management echitabil si transparent;
  • Inovatie: incurajarea creativitatii la toate nivelurile.
 2. Bringing joy in life

Vom afla cum gestionam cele trei dimensiuni ale bucuriei in viata:

  • Echilibru: importanta echilibrului intre viata profesionala, familie, relatii si hobby-uri;
  • Viziune: importanta viziunii, scopurilor si obictivelor si modul in care “calatoria” spre ele produce bucurie;
  • Comunitate: Actiuni generatoare de bucurie in comunitate.
Cele doua editii din Bucuresti si Brasov fac parte din seria conferintelor “11even experiences”, serie cu prezenta in 11 orase din tara.
Mai multe detalii despre reteaua de evenimente, conditii de inregistrare, speakeri, teme de discutie si agenda, gasiti aici.

Comentarii

Share

About Author

Roxana Maxim

(0) Readers Comments

Leave a Reply