de Constantin Pescaru
Mai mult, 2% dintre companiile care au răspuns la sondaj recunosc că işi organizează singure, cu resurse interne, evenimentele de tip teambulding, pentru motivarea angajaţilor, iar 45% aleg să lucreze cu firme specializate în organizarea evenimentelor corporate.
Cât despre destinaţia aleasă, 87% merg în ţară, la munte, la mare sau în Delta Dunarii. Doar 10% dintre companii organizeză astfel de evenimente în străinătate.
Studiul mai arată că aproape jumătate din programele de teambuilding durează 2 zile.
Câti bani se bagă în teambuilding
Bugetul mediu pentru o zi de teambuilding diferă de la companie la companie. Se vede totuşi o corelaţie între cei care işi organizează singuri evenimentele, care alocă până în 50 euro / persoană, faţă de cei 45% din respondenţi care lucrează cu firme specializate şi au bugete între 50 şi 100 euro / zi / angajat.
Perspectiva pentru 2017 este bună
Studiul mai arată că 58% din firme vor organiza un program de teambuilding în acest an şi 28% vor organiza două astfel de programe. Dacă în 2016, 21% nu au avut niciun eveniment, anul acesta doar 8,7% vor nu aloca bugete pentru motivarea angajaţilor prin programe de teambuilding.
Citește continuarea materialului pe CARIERE.