Acasa Agenda HR Sales Team UPgrade 2016 – Evenimentul directorilor de vânzări

Sales Team UPgrade 2016 – Evenimentul directorilor de vânzări

5 min citire
0
0
581

de Atena Enea

Revista CARIERE, cu sprijinul Asociaţiei Naţionale a Vânzătorilor Profesionişti, organizează cea de-a doua ediţie a evenimentului Sales Team UPgrade, pe 19 octombrie, la Hotel Arc de Triomphe din Bucureşti.

Evenimentul abordează cele mai importante provocări din zona de business, aducând în prim-plan modificări în segmentele de piață online, offline, e-commerce, precum și strategiile cele mai bune pentru îmbunătățirea rezultatelor și mai ales soluțiile necesare performanței individuale și de echipă.

Sales Team UPgrade este un eveniment dedicat profesioniștilor în vânzări și afaceri, managerilor care înţeleg că succesul unui lider se află în strânsă legătură cu performanţa şi afirmarea echipei sale. Audienţa va fi formată din aproximativ 100 de manageri de vânzări cu putere de decizie şi impact direct asupra performanţei companiilor din care fac parte. Participanții se vor bucura de o experienţă de învăţare şi relaţionare de calitate, cu prezentări, sesiuni interactive şi workshopuri orientate către creşterea performanţei echipei de vânzări.

La fel ca prima ediţie, conferinţa de vânzări din acest an se va deschide cu un panel de discuţii, subiectele dezbaterii fiind concentrate pe performanţa oamenilor de vânzări, pe tipologia vânzătorului ideal şi felul în care aceasta a evoluat în ultimul timp. În continuarea panelului, Cristina Barbu, Microsoft Applications and Services Bussiness Group Lead at Microsoft Romania va susţine o prezentare pe tema productivităţii în domeniul vânzărilor, în contextul fenomenului de transformare digitală: „Reinventing Productivity for Digital Transformation: Empowering Sales Champions!”, iar cea de-a doua parte a evenimentului va cuprinde sesiuni interactive:

  • Sales Process vs. Buying Process ‒ alinierea celor 2 procese și înțelegerea comportamentelor celor 2 actori: cumpărător și vânzător;
  • Ce facem și ce NU facem când transformăm un departament de vânzări;

Îi vom avea alături de noi pe: Cristina Barbu, Microsoft Applications and Services Bussiness Group Lead at Microsoft România, Marius Decuseară-Brandenburg, Managing Partner Trend Consult, Andreea Baciu, Managing Director Qualians, Nadia Homoc, Director Comercial Urgent Cargus, Dr. psih. Doru Dima, CEO Romania Great People Inside România, Valeriu Zaharia, Managing Director Truck & Bus, Mercedes-Benz România, Cornel Frăţică, Director de Vânzări Idea Bank, Cristian Udrescu, Director Executiv și Membru Fondator Asociația Națională a Vânzătorilor Profesioniști.
Parteneri: Microsoft România, Great People Inside, Qualians.
Parteneri media: Revista HR Manager, Biz, Wall-Street, Forbes, Doingbusiness.ro, Ziare.com,
Business24.ro, RisCo.
Mai multe detalii despre speakeri, agendă și înscriere puteți găsi pe website-ul dedicat evenimentului: www.salesteamupgrade.ro sau la: laura.gheboianu@cariereonline.ro, tel: 0726 768 079.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa atena.enea
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Munca de acasă, un nou trend de flexibilizare a relaţiilor de muncă

Nevoia angajatorului modern de a apela la opţiuni cât mai flexibile de utilizare a resurse…