Acasa Agenda HR Marinela Tache: Obiectivele organizaţiei sunt obiectivele fiecărui angajat

Marinela Tache: Obiectivele organizaţiei sunt obiectivele fiecărui angajat

13 min citire
0
0
576

de Atena Enea

Cu un sistem de management al performanţei transparent, la New Kopel Group fiecare angajat ştie care este rolul şi aportul său în organizaţie. Fiecare mecanic, tinichigi sau vopsitor îşi notează zilnic realizările, iar până la sfârşitul lunii, se străduieşte să îşi atingă targetul prin orice mijloace.

HR-ul „ţine ritmul paşilor de dans ai strategiei de business”, spune Marinela Tache, HR Manager NKG. HR-ul se pregăteşte pentru a-şi pregăti oamenii pentru provocări viitoare, pentru schimbări sau promovări şi se asigură că potenţialele valori identificate în procesele de recrutare vor primi şansa
de a face diferenţa

Care sunt componentele strategiei de HR a New Kopel Group?
New Kopel Group este angajatorul ideal pentru un profesionist HR, deoarece dimensiunea, versatilitatea şi dinamismul acestuia oferă oportunităţi şi avantaje nelimitate. „Gata de schimbare” este o componentă majoră a strategiei NKG. Lumea afacerilor se schimbă rapid, tehnologia avansează, angajaţii vin şi pleacă, iar rolul HR‑ului în stabilizarea companiei este unul foarte important. HR-ul dezvoltă planuri de schimbare împreună cu ceilalţi manageri şi se asigură că fiecare angajat înţelege care este rolul şi aportul lui în organizaţie.
Obiectivele organizaţiei sunt obiectivele fiecărui angajat. Avem un sistem de management al performanţei transparent, fiecare angajat putând să se autoevalueze, în funcţie de indicatorii atinşi sau de targetul realizat. Toţi ţintim către acelaşi obiectiv şi suntem motivaţi să o facem. Este o mândrie să vezi cum mecanicul, tinichigiul sau vopsitorul îşi notează zilnic realizările, iar până la sfârşitul lunii, se străduiesc să atingă targetul prin orice mijloace. Să găseşti omul potrivit la locul potrivit este ţelul fiecărui profesionist HR. Să reuşeşti de fiecare dată este o provocare. HR-ul „ţine ritmul paşilor de dans ai strategiei de business”. Ne pregătim pentru a ne pregăti oamenii pentru provocări viitoare, pentru schimbări sau promovări, ne asigurăm că potenţialele valori identificate în procesele de recrutare vor primi şansa de a face diferenţa, făcând parte din organizaţia noastră, care cunoaşte o singură filosofie – „Always Yes!”.

Care sunt valorile organizaţiei?

Avem două valori importante care derivă din filosofia noastră, “Always Yes”: Integritate şi De încredere. De aici ne-am inspirat când am gândit conceptul de comunicare internă: „Always Yes. Energy.” Pentru că, în final, este mereu vorba despre oameni şi de modul în care aceştia se raportează la mediul înconjurător. O atitudine pozitivă faţă de colegi, de clienţi, de sarcinile care îţi revin, înseamnă o energie pozitivă pe care o răspândeşti în jurul tău. De aici rezidă creativitatea şi multiplele posibilităţi pe care chiar şi o singură zi ţi le oferă. Energia este însă rochia „roz” care îmbracă cei doi piloni principali, respectiv valorile companiei. Oamenii New Kopel Group au în ADN-ul personal atributele ce ţin de ADN-ul New Kopel Group. Sunt integri şi te poţi baza mereu pe ei, indiferent de situaţie. Comunicăm într-un limbaj comun, limbajul Always Yes.

Cum se dezvoltă organizaţia şi membrii ei? Care sunt pârghiile prin care sunt pregătiţi angajaţii?
Dezvoltarea companiei atrage după sine, implicit, dezvoltarea angajaţilor. În ultimul an compania a înregistrat o creştere vizibilă, atât în cifre, cât şi în mediul de afaceri de pe piaţă. Odată cu creşterea ei, procesele interne au fost optimizate, iar echipa a crescut. Nu aş vrea să sune a lipsă de modestie, însă managerii noştri sunt foarte talentaţi şi fiecare dintre ei a făcut o pasiune, poate involuntară, pentru organizaţia noastră. Cu o vechime în medie de peste 7 ani, majoritatea a crescut şi s-a dezvoltat odată cu New Kopel Group.
Astfel, fiecare manager are expertiza dezvolării şi motivării propriilor angajaţi. Aici avem o politică: fiecare manager trebuie să aibă o strategie de exit, un plan în cazul promovării sau plecării şi o variantă solidă pentru înlocuirea lui. Sunt multe cazurile când managerii au fost înlocuiţi de membrii echipei lor şi astăzi încă se află în funcţie. Obiectivele clare, oportunităţile de avansare, schimbările de rol, networking-ul, implicarea în proiectele importante şi întâlnirile permanente ale managerilor cu echipa lor, sunt instrumente esenţiale prin care New Kopel Group îşi pregăteşte permanent angajaţii pentru dezvoltare şi schimbare.
Care sunt programele prin care asiguraţi engagementul angajaţilor?
Povestiţi-ne despre programele care au avut succes pentru dezvoltarea oamenilor. Sub platforma Always Yes. Energy am început să organizăm şi să dezvoltam proiecte pe termen lung. Avem workshop-uri interne, de integrare a angajaţilor în campaniile noastre de Social Media: workshopuri
pentru asimilarea culturii şi valorilor organizaţiei, traininguri de specialitate, proiecte speciale pentru fidelizarea echipelor de management şi de vânzări – tocmai am lansat pe Facebook şi pe pagina noastră
de LinkedIn broşurile Supereroilor. Concret, echipa de management şi de vânzări s-a regăsit într-o serie de Supereroi foarte cunoscuţi şi a primit aprecierile top managementului pentru rezultatele deosebite. Totodată, organizăm teambuilding-uri în care urmărim dezvoltatea laturii emoţionale a angajatului, a inteligenţei lui emoţionale.
Care sunt beneficiile de care beneficiază angajaţii New Kopel Group?
Pe lângă cele standard, sunt cele specifice business-ului: oferte personalizate pentru reparaţii maşini personale, achiziţii maşini noi sau SH, închirieri auto. Şi pentru că suntem versatili, implementăm mereu soluţii noi de motivare, ca de exemplu oferirea de bonusuri şi prime pentru fiecare angajat care iniţiază orice tip de vânzare în companie.
Câţi angajaţi are acum compania şi câte angajări veţi face până la sfârşitul anului?
De la începutul anului, am crescut cu 3% şi vom creşte echipa cu până la 10%, până la finalul anului. În momentul de faţă avem 140 de angajaţi.
Care sunt avantajele şi dezavantajele de a fi singura companie care oferă, în acelaşi timp, servicii de leasing operaţional şi fleet management, şi rent-a- car?
Dacă ar exista dezavantaje cu privire la forţa de muncă în domeniu, cu siguranţă ele ar fi fost transformate în avantaje de-a lungul timpului. Faptul că avem activităţi diverse şi sinergice în domeniul auto ne-a permis să creăm conexiuni pe piaţă şi să ne poziţionăm în top. Avem aplicanţi zilnic, indiferent dacă există sau nu oportunităţi în organizaţie, iar asta contribuie la strategia de a nu avea posturi descoperite pentru perioade care ar influenţa atingerea obiectivelor organizaţiei. Fiind o companie dinamică şi într-o perioadă de extindere, în ultimele luni am avut constant deschise, în medie, 10 – 15
poziţii. Pe reţeaua de socializare LinkedIn echipa New Kopel Group Management a primit mulţumiri pentru rezultatele remarcabile în primul semestru 2016. Care sunt rezultatele, cum a fost pregătită echipa pentru a le obţine şi care au fost beneficiile, personale şi la nivel de companie? Rezultatele se văd în creşterea business-ului în toate diviziile din primele 6 luni ale anului 2016. Şi ele se datorează echipei noastre, formate din oameni creativi şi inteligenţi care dovedesc zilnic că, în final, este mereu vorba despre oameni.

 

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa atena.enea
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Munca de acasă, un nou trend de flexibilizare a relaţiilor de muncă

Nevoia angajatorului modern de a apela la opţiuni cât mai flexibile de utilizare a resurse…