Acasa Agenda HR HR Disruption | Andreea Mihnea: ,,În departamentul meu avem un robot care face munca pe care până acum o făceau colegii mei. Tot ceea ce este repetitiv poate fi delegat”

HR Disruption | Andreea Mihnea: ,,În departamentul meu avem un robot care face munca pe care până acum o făceau colegii mei. Tot ceea ce este repetitiv poate fi delegat”

4 min citire
0
0
486

Această intervenție a fost publicată inițial în revista HR Manager și face parte din seria de interviuri dedicate ,,HR Disruption”, pe care vă invităm să le descoperiți în această săptămână și pe www.hrmanageronline.ro

***

Cum se vede ,,HR Disruption” din departamentul Dv. de HR?

Andreea Mihnea,HR Director EY România: HR-ul trebuie să aducă mai multă agilitate în interacţiunile umane şi în dinamica organizaţională pentru a adresa fenomenul ,,disruption” din afara organizaţiei. Trebuie, de asemenea, să devină interdisciplinar şi să uite izolările tradiţionale în care obişnuia să îşi desfăşoare activitatea, în aşa fel încît să poată adresa psihologia grupurilor, să analizeze şi să prezică comportamente şi să comunice într-un mod profesionist. Un amestec de HR, psihologie, econometrie, marketing şi branding în era NOULUI HR.

Trebuie să ne îndreptăm atenţia spre a adresa interacţiunile umane de bază până în punctul în care fricţiunea dintre oameni devine minimă şi lasă destul loc pentru fricţiunea cu ,,the greater unknown outside”, cu fenomenul „disruption”. Practic, trebuie să găsim programele potrivite, programele care amplifică inteligenţa emoţională a angajaţilor. Nu pentru că e la modă, ci pentru că un EQ mic provoacă foarte mult stres inutil şi fricţiune artificială în echipe. Aceasta ar trebui să fie o prioritate pentru că, în acest fel, talentele noastre vor fi echipate mai adecvat pentru a rezolva diverse probleme de business.

Tehnologia nu reprezintă o ameninţare pentru HR, e un prieten, nu un duşman. Vă dau un exemplu real: în departamentul meu avem un robot care face multă muncă administrativă pe care până acum o făceau colegii mei. Tot ceea ce este repetitiv poate fi delegat robotului, atâta timp cât nu implică luarea vreunei decizii majore. În HR oamenii au multe sarcini de acest fel: colectarea datelor din surse diferite, combinarea informaţiilor pentru a redacta anumite rapoarte, sincronizarea datelor din diverse aplicaţii etc. Am programat deja robotul să adreseze aceste sarcini şi acum ne concentrăm pe ne folosi expertiza pentru a ajuta angajaţii care au nevoie de coaching şi de consiliere făcute în regim ,,full availability”.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Revista HR Manager
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI. Ediția a XX-a. ARMONIZAREA RESURSELOR: OAMENI, PROFIT, TEHNOLOGIE

Revista HR Manager organizează cu sprijinul Humanistic, în data de 25 Aprilie 2024,&n…