Acasa Editorial „Dincolo de wellbeing” – A apărut noul număr al revistei HR Manager!

„Dincolo de wellbeing” – A apărut noul număr al revistei HR Manager!

5 min citire
0
0
894

Bunăstarea angajaților este o componentă esențială pentru succesul companiei, având impact semnificativ asupra performanței și stabilității organizației. Investiția în acest aspect aduce beneficii importante, motiv pentru care este nevoie de o abordare holistică. Dar care sunt provocările și aspectele mai puțin discutate? Și ce rol au liderii de HR în ecuația bunăstării angajaților?

Răspundem la toate aceste întrebări în cadrul unui amplu articol, care dă și coperta revistei, în cadrul căruia vrem să aflăm ce se află dincolo de wellbeing. Dezbatem pe larg subiectul alături de patru invitate:

Mădălina Ionescu, HR Manager DKV Mobility România

Alina Cîmpian, Director Resurse Umane și Comunicare Boehringer Ingelheim România

Meliha Yardim, Chief HR Officer NN România

Mihaela Berechet, Head of HR MassMutual Romania

Mai departe, la Cover Story încercăm să descoperim secretele și capcanele muncii în regim hibrid, concluzia lui Constantin Pescaru, editor coordonator al revistei HR Manager, fiind că oamenii încep să vadă flexibilitatea ca pe un drept, nu ca pe un bonus.

La rubrica Special, Georgiana Andrei, Director Vânzări Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, ne explică cum găsim cele mai bune soluții pentru sănătatea angajaților, iar apoi aflăm mai multe despre proiectul Kaufland intitulat „cărucioarele diversității”.

La rubrica Legal ne spune mai multe despre provocările și soluțiile pentru liderii echipelor în ceea ce privește wellbeingul angajaților Teodora Gogu, Asociat, NNDKP, Practica de Dreptul Muncii.

Dacă v-ați întrebat cum poți să începi un program de digitalizare când nevoia nu este resimțită de participanți, atunci vei descoperi câteva sfaturi utile la rubrica HR Advisor oferite de Iulia Buciuman, Managing Partner, Humanistic.

Iar la Q&A dezbatem nevoia dezvoltării competențelor digitale în companii alături de:

CĂTĂLINA STANCU, Learning and Training Specialist NESTLÉ ROMÂNIA

ALINA PERRIN, Head of People AMBER STUDIO

ANDREEA MIHNEA, Chief People Officer FIRSTBANK

La rubrica HR Events vă puteți delecta cu rezumatul evenimentului „THE CHALLENGER MINDSET FOR LEADERS. IS WELLBEING THE NEW ENGAGEMENT?”, unde s-a vorbit mult și bine despre bunăstarea angajaților și burnout, iar pe urmă veți afla mai multe despre proiectul Jooblandia dezvoltat de HR Club pentru studenți și absolvenți.

Nu în ultimul rând, Marilena Ispas, redactor Revista HR Manager, reliefează o tendință cel puțin interesantă pe piața muncii din țara noastră la rubrica HR Trends, anume faptul că tot mai mulți angajați au două sau chiar trei joburi în paralel.

La bună citire!

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Pescaru Constantin
  • săptămâna

    Săptămâna de lucru de 4 zile: un drum spre libertate?

    Privind dincolo de cifre și statistici, săptămâna de lucru de 4 zile pare să ofere un peis…
  • Eu, Omul

    Poate mai mult ca oricând, acum este imperativ să reflectăm asupra identității noastre uma…
  • Ecuația EX

    Employee Experience (EX) pune omul în centrul tuturor acțiunilor organizației. Nu mai este…
Incarcati mai multe in Editorial

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Recrutarea și managementul talentelor nu se schimbă. Se transformă

Perspective și soluții pentru companiile din ROMÂNIA Piața muncii din România este supusă …