Alegerea unei tehnologii greșite pentru a îmbunătăți experiența angajaților poate afecta productivitatea organizației.
Mulți lideri și manageri de resurse umane cad pradă optării pentru instrumente de implicare a angajaților bazate pe avantaje superficiale, presupunând că sunt soluții durabile care stimulează implicarea și performanța angajaților – ei bine, nu sunt.
Pot aceste instrumente să contribuie la un loc de muncă performant sau să genereze o creștere (adesea temporară) a angajamentului? Da. Nu se poate nega asta.
Schimbarea transformațională și susținută, totuși, are loc într-un job care abordează cele mai critice aspecte ale experienței angajaților prin: dezvoltarea abilităților angajaților, promovarea colaborării și schimbul de cunoștințe între echipe și alinierea obiectivelor angajaților cu obiectivele organizaționale.
Alegerea tehnologiei care abordează aceste elemente esențiale ale experienței angajaților încurajează o cultură de creștere puternică, colaborativă, care permite oricărei organizații să se adapteze la schimbare și să-și împuternicească angajații.
Despre digitalizarea proceselor de HR și redefinirea experienței angajaților prin tehnologie am vorbit cu Darius Gîscă, Business Development Manager, Romanian Software în cadrul celei de-a 15-a ediții a evenimentului Fast Forward. Organizația Viitorului organizat de către Revista HR Manager, în parteneriat cu HUMANISTIC.
„În ultimii doi ani, criza sanitară a accelerat digitalizarea proceselor în companiile românești. S-au creat noi modele de muncă, iar tehnologiile au avut un impact enorm asupra modului în care oamenii comunică, lucrează și colaborează. Prin automatizare alegem să punem pe fast-forward sarcinile repetitive si să ne concentrăm pe interacțiunea și experiența angajaților. Doar așa putem găsi sens în muncă, motivație și timp pentru a crea conexiuni”, susține Darius Gîscă.
Iată aici întreaga intervenție a lui Darius Gîscă:
Pentru a viziona întreg evenimentul, accesați pagina oficială.