Valentin Ivănescu este Chief Executive Officer la WineRo Alira și absolvent BISM.
Am urmat cursurile Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității din Craiova, specializarea Management, urmată de un Master în Marketing și Comunicare. Ulterior, de-a lungul timpului, am urmat diferite cursuri, de la Bucătar la Trend Leadership Journey, Business Trainer sau Coach Transformațional.
Cochetam de mult cu convingerea că un MBA îmi va aduce mai multă claritate în deciziile de business pe care le luam în mod curent. Simțeam că este multă valoare pe care un MBA o va aduce în analizele mele și sunt bucuros să spun că a fost mult mai mult de atât, peste așteptările mele. Am studiat și analizat oferta mai multor programe de MBA. Atât ca feedback primit de la persoane pe care eu le apreciez, cât și ca structură a cursurilor, oamenii care au venit în fața noastră și de la care am învățat foarte mult, totul a ghidat alegerea mea spre programul oferit de BISM (MSM la acel moment).
Ce am aplicat din ce am învățat? Într-un singur cuvânt, totul. Programul a generat în mine schimbări substanțiale care mi-au schimbat profund abordările legate de business. Mai mult decât atât, evoluția continuă chiar și după program, prin intermediul interacțiunilor ulterioare, atât cu colegi, cât și cu profesorii întâlniți de-a lungul programului. Privind în urmă, ceea ce mi s-a părut o provocare în anumite momente nu mai pare chiar așa acum. Cred că provocarea cea mai mare a venit din suprapunerea cerințelor programului cu perioadele de lockdown și incertitudine în business, când deseori focusul meu s-a îndreptat spre asigurarea continuității surselor de finanțare pentru salariile colegilor mei.
Am urmat cursurile în perioada 2020-2021. Provocările suprapunerii vin din intensitatea implicării necesare în ambele situații: pe de o parte, intensitatea programului EMBA, una de nivel ridicat, care stimulează și încurajează documentarea suplimentară, gândirea, aplicarea conceptelor fiecărui curs, lucrul în echipă și lucrul individual, și altele, iar, pe de altă parte, incertitudinea unui lockdown, fără ancore, fără posibilitatea previziunii precise a unui cash flow, nevoia de redesenare imediată a unui model de business adaptat noii realități de piață, gestionarea fricilor din echipe etc.
Photo by Nick Morrison on Unsplash
Acest material a fost publicat în GHIDul MBA 2022.
Aici puteți accesa preview-ul Ghidului MBA 2022.
Pentru abonare, click aici.