Acasa Staffing 7 abilități de viață nepredate la școală și care te pot face să ai succes

7 abilități de viață nepredate la școală și care te pot face să ai succes

5 min citire
0
0
1,784

O educație completă, oferită de școală, ar trebui să implice învățarea abilităților de viață pe care o persoană le va purta cu ea după facultate pentru a naviga în relații și cariere și pentru a fi o persoană completă și de succes. Mirabela Anghel, editorialist pentru Revista CARIERE, a vorbit cu specialiștii despre abilitățile de viață care nu sunt predate în școală, într-un material publicat în www.revistacariere.ro.

Deși liceul și facultatea sunt excelente în predarea multor abilități valoroase, curriculumul nostru academic actual prevede învațățarea multor aspecte necesare pentru a reuși și a prospera în viață în general, dar și în carieră, cum ar fi responsabilitățile financiare și investițiile, cum să gândim logic – păstrând informații și nu doar memorarea temporară a informațiilor și modul de aplicare a unor astfel de abilități în scenarii din lumea reală (care sunt obligatorii să apară). Și unele dintre aceste abilități sunt cele mai importante abilități pe care le vom folosi în viața noastră, cu mizele cele mai mari.

  1. CONVERSAȚIE.

Acestă abilitate este numărul unu, deoarece pătrunde în fiecare domeniu și aspect al vieții. Convorbirea cu colegii de serviciu, șefii, cei dragi, prietenii, soții, vecinii, cunoștințele etc., toate necesită respectarea anumitor norme și limite sociale – cum ar fi respectul reciproc și indiferent dacă este față în față, prin e-mail, social media, telefon, etc. Generația mai tânără a fost numită generația tăcută, datorită comunicării covârșitoare prin intermediul tehnologiei, care este un mediu care nu necesită vorbirea efectivă cu nimeni, cum ar fi mesaje text, mesaje pe rețelele sociale, e-mail, și asa mai departe.

Procedând astfel, abilitățile lor personale de comunicare sunt împiedicate. Rezultatul mai larg ar putea fi izolarea socială, dezvoltarea socială oprită și neînvățarea din experiențele și greșelile celorlalți care au vârsta lor sau sunt mai mari, care ar putea înăbuși o persoană în diferite moduri și ar putea deveni o barieră în calea unei cariere pline de satisfacții sau a unei relații fericite.

A ști să te conectezi cu ceilalți, a fi empatic, a ști când să vorbești și când să asculți sunt de mare valoare la locul de muncă și în relațiile interpersonale. A învăța arta conversației înseamnă a o face efectiv, adică a sta de vorbă cu colegii și alți oameni cât mai variați.

“A face conversație este într-adevăr o abilitate de viață care este necesară pentru…

Continuarea materialului o găsiți pe www.revistacariere.ro.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Revista HR Manager
Incarcati mai multe in Staffing

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI. Ediția a XX-a. ARMONIZAREA RESURSELOR: OAMENI, PROFIT, TEHNOLOGIE

Revista HR Manager organizează cu sprijinul Humanistic, în data de 25 Aprilie 2024,&n…