de Constantin Pescaru, editor coordonator la Revista CARIERE
Am tot spus că evenimentele organizate de Revista HR Manager și Revista CARIERE reprezintă oportunități grozave de învățare.
Asta pentru că întotdeauna temele sunt de actualitate, speakerii sunt de calitate și încercăm de fiecare dată să ne ridicăm la înălțimea așteptărilor participanților.
Discutăm despre trenduri și idei noi, aducem în față experiențe personale, prezentăm exemple concrete, încercăm să oferim soluții la problemele care ne afectează. Evident, evenimentele noastre reprezintă și o oportunitate de networking și schimb de impresii, căci îi încurajăm pe participanți să se implice activ în discuții, atât în timpul prezentărilor, cât și în pauze.
A fost și cazul evenimentului HR Strategic 2019, organizat de Revista HR Manager pe 19 martie, în București (mai multe detalii puteți găsi AICI).
Corina Demeter – Manager Recrutare, Agricover – ne-a împărtășit concluziile cu care a rămas ca urmare a participării la acest eveniment.
”Experiența a fost valoroasă și am plecat de acolo cu următoarele reflecții utile:
- S-a vorbit foarte mult despre candidate experience și despre abilitatea organizației, departamentului de HR și a managementului de a gestiona procesul de recrutare și interacțiunile cu candidații într-o manieră echilibrată și armonioasă.
- Despre puterea pe care o au recomandările. Cel mai bun recrutor este chiar angajatul. Nu este o informație noua, dar este bine să ne reamintim.
- Despre pachete de beneficii personalizate și despre nevoi diferite pe care le avem, în funcție de vârstă și interese. Sunt companii care acorda zile suplimentare de concediu, ca beneficiu. Foarte interesant, nu-i asa? Apropo de asta, vă împărtășim că în recrutare, în multe din procesele noastre, se solicita acordare de concediu în funcție de vechimea în munca. Este un aspect care merită analizat și dezbătut.
- Andrei Dunuță ne-a vorbit foarte frumos despre puterea pe care o au cuvintele și despre vorbitul in public. Ne-a plăcut. Cred că este un om de care vom mai auzi.
- Despre feedback și despre puterea sa ne-am adus aminte din nou. Firmele scalează și scanează statusul angajaților și starea lor de bine în tot procesul de recrutare, în perioada de induction și periodic prin anumite programe implementate de departamentul de HR. Și noi am început să facem asta.
- Pe zona de explorare stare angajați, sunt firme care organizează seminarii pe grupuri de interese, comunități de analiză și dezbateri, discuții individuale. Mergând, astfel, mai departe de ceea ce poate oferi un chestionar online. Care este, de asemenea, implementat periodic.
- Toate cele discutate au în centru nevoia oamenilor de a fi auziți, ascultați, recunoscuți. Nevoia de sens și valoare. Nevoia de conexiune. Oamenii își doresc să se simtă bine la locul de muncă. Să fie inspirați. Să se dezvolte. Să crească.”