Acasa Agenda HR Cei mai buni specialiști vor urca pe scena Employer Branding Conference 2023

Cei mai buni specialiști vor urca pe scena Employer Branding Conference 2023

5 min citire
0
0
662

Într-o lume a schimbărilor rapide și a provocărilor constante, domeniul resurselor umane evoluează dincolo de limitele tradiționale, devenind un factor crucial în adaptarea organizațiilor la noile paradigme ale mediului de afaceri. În acest context dinamic, conceptul de Employer Branding se conturează ca o cheie esențială pentru a atrage, reține și dezvolta talente în cadrul companiilor.

Cu tehnologii într-o continuă evoluție, relații de muncă reconfigurate și așteptări în schimbare din partea angajaților, funcția de HR joacă un rol pivotal în definirea strategiilor organizaționale. Employer Branding Conference, ce va avea loc la Hotel JW Marriott din București pe 26 septembrie, reprezintă o oportunitate esențială pentru profesioniști, lideri și antreprenori de a explora noi orizonturi în domeniul Resurselor Umane și al construirii imaginii de angajator.

Ce instrumente și platforme pot fi folosite pentru a recruta mai ușor și pentru a crea campanii creative care să ajute la consolidarea brandul de angajator? Cum realizăm un Employer Branding Audit, cum stabilim obiectivele, cum construim strategia și cum măsurăm rezultatele acțiunilor? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care își vor găsi răspunsul pe scena evenimentului.

Printre vorbitorii acestei ediții, care vor aduce know-how la nivel înalt și perspective valoroase, se numără: Ionela Sulugiuc (Lidl România), Emilia Stroe (Sphera Franchise Group), Cosmin Dodoc (eMAG), Andreea Baciu (UiPath), Peter Hammer (Nagarro), Mirela Mateiași (Agrii România), Dumitrița Ghenciu (Bosch România), Adrian Stanciu (BISM), Alina Gheuca (KPMG), Ana Maria Crivăț (HEINEKEN România), Loredana Vătăvoiu (Up România), Mirela Tănase (Exploratist), Bogdan Badea (eJobs Group), Dan Moraru (7Card by Gympass), Cristina McCarthy (Ravago Group), Octavian Gheorghe (GMP PR), Ana-Maria Diceanu (Brain 4 Strategy).

STUDIU ÎN EXCLUSIVITATE

Pe 26 septembrie, în premieră, vom afla cât de mult investesc companiile din România în brandul de angajator, ce tool-uri folosesc pentru construirea și consolidarea imaginii pe care o au în ochii candidaților și a angajaților, ce merge și ce nu, dar și care sunt pașii pe care vor să îi facă în această direcție în perioada următoare. Acestea sunt doar câteva dintre subiectele incluse în studiul “Te afli pe radarul candidaților?” realizat de eJobs România, special pentru Employer Branding Conference 2023.

Mai multe detalii despre program, invitați și participare sunt disponibile pe site-ul oficial al evenimentului: www.employerbrandingconference.ro.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Revista HR Manager
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

De ce interviuri și teste psihologice în recrutare. A fi sau a nu fi candidatul potrivit

de Ana Slătineanu Psihologia nu mai reprezintă un subiect tabu în societate, iar acum (în …