Acasa Agenda HR Apa ca beneficiu pentru angajați – o chestiune de sustenabilitate

Apa ca beneficiu pentru angajați – o chestiune de sustenabilitate

4 min citire
0
0
662

Acordarea atenției problemelor de mediu, sociale și de guvernanță (ESG) devine din ce în ce mai critică pentru toate companiile din toate industriile. În cel mai recent sondaj global McKinsey, 83% dintre directorii executivi și profesioniștii în investiții consideră că programele ESG vor genera mai multă valoare pentru acționari în cinci ani decât o fac în prezent. O altă cercetare privind leadership-ul responsabil, ne arată că acele companii cu evaluări ridicate pentru performanță ESG s-au bucurat de marje operaționale medii de 3,7 ori mai mari decât cele ale performanților ESG mai mici. De asemenea, acționarii au primit profituri totale anuale mai mari pentru acționari, depășind de 2,6 ori cei mai slabi performanțe ESG.

Mai simplu spus, sustenabilitatea este o abordare de afaceri pentru a crea valoare pe termen lung, luând în considerare modul în care o anumită organizație funcționează în mediile ecologice, sociale și economice. Sustenabilitatea se bazează pe presupunerea că dezvoltarea unor astfel de strategii favorizează longevitatea companiei.

Pe măsură ce așteptările cu privire la responsabilitatea corporativă cresc și transparența devine mai răspândită, companiile recunosc nevoia de a acționa în privința durabilității. Comunicarea profesională și bunele intenții nu mai sunt suficiente, pentru că, la fel ca și în cazul strategiei generale, nu există o „o singură soluție corectă” pentru sustenabilitate. Cea mai bună soluție depinde de ambițiile și mizele fiecărei companii.

Iuliana Florea, HR Director, La Fântâna România, a vorbit în cadrul evenimentului Best Employer Fest, organizat de Revista HR Manager și HUMANISTIC, despre „Apa, ca beneficiu pentru angajați – o chestiune de sustenabilitate”. „Lumea post-pandemie, în criză morală și în căutare de soluții pentru problemele majore ale prezentului prezintă provocări care păreau implauzibile cu doi-trei ani în urmă. Pe baza propriei experiențe și atentă la mai multe contexte și dinamici economice și sociale, compania La Fântâna are o soluție „win-win” pentru companii, din perspectiva resursei umane: apă pentru angajați, acasă. Și argumentele, și beneficiile sunt multiple”.

Puteți viziona mai jos intervenția Iulianei Florea din cadrul evenimentului:

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Benoît CHERRÉ: Autenticitatea ca ideal etic în situații provocatoare

În universul provocărilor etice, managerii de resurse umane (HR) se află adesea la interse…