Pe 22 mai la Bucuresti si pe 29 mai la Brasov aflam daca „umanul” are ce cauta la locul de munca. Antoneta Gales, Director de Resurse Umane Selgros Cash&Carry Romania, Alin Gherman, Director Comercial DPD Romania, Lorand Boti Balint, Managing Director Leo Burnett & Target, Teodora Migdalovici, Specialist Personal Branding & Industrii Creative, si Tedy Necula, regizor de filme inspirationale, ne vor vorbi despre Humanizing Work si Bringing joy in Life in calitate de speakeri ai evenimentului „11even experiences” (si nu vor fi singurii).
Mai precis, vom afla despre:
1. Humanizing work
Speakerii se vor focaliza pe 3 caracteristici cheie ale unui loc de munca „umanizat”:
- Echipare: cat de important este sa oferi training potrivit si pregatire pentru diversele roluri din companie;
- Claritate: importanta unui management echitabil si transparent;
- Inovatie: incurajarea creativitatii la toate nivelurile.
Vom afla cum gestionam cele trei dimensiuni ale bucuriei in viata:
- Echilibru: importanta echilibrului intre viata profesionala, familie, relatii si hobby-uri;
- Viziune: importanta viziunii, scopurilor si obictivelor si modul in care „calatoria” spre ele produce bucurie;
- Comunitate: Actiuni generatoare de bucurie in comunitate.