Acasa Agenda HR Ce urmează pentru umanitatea din companii în 2023

Ce urmează pentru umanitatea din companii în 2023

4 min citire
0
0
813

O nouă eră a umanității începe în lumea afacerilor. Angajații pun întrebări mai umane cu privire la munca lor. Căutarea unui scop crește. Pe de altă parte, în ciuda creșterii economice, abilitățile oamenilor nu se aliniază cu sarcinile care sunt foarte solicitate. Pe măsură ce inovațiile digitale continuă să crească, acest decalaj în talent continuă să doboare recorduri. Și acum, există o competiție mult mai acerbă pentru a câștiga noi talente. Și pentru a câștiga noile talente, beneficiile oferite de angajator ar trebui să fie direct proporționale cu munca depusă.

În cadrul evenimentului Fast Forward. Organizația Viitorului, organizat de Revista HR Manager, în parteneriat cu HUMANISTIC, Andreea Minuță,  Director Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, a purtat o discuție cu Mihai Zânt, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC despre ce urmează pentru umanitatea din companii în 2023.

Mihai Zânt spunea în cadrul evenimentului că „sunt ani de când vorbim despre bournout și work-life-balance, balance în general și explorăm toată aria asta și nu tratăm sursa aceea umană, omul, în integritatea lui, cu probleme, cu emoții. Liderul om, nu liderul omnipotent și asta chiar mi se pare super important acum când văd cum se arată cu degetul pe LinkedIn și pe alte rețele sociale liderii, mediul toxic, toată lumea e cumva psihologul de serviciu și arată cu degetul mediile toxice fără să ne dăm seama că până la urmă ne transformăm cu toții și trebuie să ne adaptăm într-o situație pe care nu am știut să o jucăm și nu știm încă să o jucăm.”

Andreea Minuță susține că umanitatea din companii „e un subiect extrem de interesant și foarte mult discutat în această perioadă pentru că simțim cu toții efectele pandemiei și ceea ce se întâmplă. E clar că pandemia a accentuat și mai mult importanța sănătății atât la nivel individual, cât și la nivel organizațional. Ce am simțit noi în ultimii ani, odată cu pandemia, a fost o grijă autentică și prioritatea pe care angajatorii au făcut-o din sănătatea angajaților lor. Am simțit în toată această perioadă o grijă și o aplecare a companiilor de a oferi servicii care să completeze cât mai mult nevoile angajaților lor.”

Pentru a viziona întreg dialogul dintre cei doi protagoniști, accesați acest link.

Pentru a viziona întreg evenimentul, accesați pagina oficială.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Strategii HR de succes: cum își consolidează companiile brandul de angajator și își promovează angajații

Într-un context de piață a muncii extrem de competitiv și în continuă schimbare, strategii…