Cum gândim un parcurs de companie cu adevărat motivant pentru angajați în mediul digital | Miercuri, 25 noiembrie, între orele 15:00 – 17:30
Revista HR Manager împreună cu Humanistic, partener al evenimentului, organizează miercuri, 25 noiembrie, între orele 15:00 – 17:30, a 6-a ediție din seria de evenimente online „FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA DIGITALĂ”. Dezbaterile conferinței se concentrează pe parcursul angajatului, privit acum din perspectiva muncii de la distanță, precum și pe modalități digitale și abordări creative prin care angajatorul poate crea o experiență cu adevărat motivantă pentru angajat, de la campaniile de atragere de candidați și recrutare până la experiențele gândite pentru onboarding și induction, care se desfășoară acum online pentru cele mai multe companii.
La începutul anului 2020, în martie, experiența angajatului se schimbă radical. În procesele de recrutare și de atragere de candidați se adaptează și se înlocuiesc toate experiențele care puteau fi gândite. Programele de onboarding se opresc sau ajung să fie mutate în online. Prima zi la birou devine ziua în care sistemul funcționează pe laptopul primit prin curier. Discuțiile valoroase de pe coridor se opresc. Clădirea facută cu un designer, cu mese și scaune perfect alese, nu mai are loc în noua realitate.
Această ediție aduce în discuție subiecte legate de identitatea culturală în condițiile muncii la distanță, de metode noi de atragere, recrutare și păstrare a angajaților în companii, precum:
- Cum putem desena acum un “Employee Experience Digital Journey”?
- Cu ce au fost înlocuite toate miciile “beneficii” care încadrează experiența și plăcerea în viața de zi cu zi a unui angajat?
- Cum putem aduce și mai multă creativitate în HR, în campaniile de comunicare legate de employer branding, experiențele de recrutare, onboarding și induction, 100% în mediul online
- Creșterea în carieră sau Ambasadori/Alumni? Cum îi determinăm pe oameni să vorbească frumos despre companie chiar și atunci când nu mai fac parte din echipă?
- Cum păstrăm sau construim identitatea culturală de la distanță, știind că această se formează prin interacțiune directă între oamenii organizației.
- Cum construim, dezvoltăm, întreținem de la distanță o cultură constructivă în condițiile protejării regulilor de etică organizațională?
Aflăm toate răspunsurile de la specialiștii și practicienii HR invitați la webcast:
- CRISTINA MANCAȘ, Vice Președinte HR, Schneider Electric Europa de Sud Est
- MARIA TĂTARU, HR Director ARCTIC
- ALINA PERRIN, Founder & CEO Serman Insight
- DELIA MANDACHE, HR Director, High-Tech Systems & Software
- CRISTINA CORELLO, Coordonator HR, Grupul Bosch România
- ANDREI CREȚU, Co-founder Pluria, 7card
- IULIA BUCIUMAN, Managing Partner HUMANISTIC – Co-moderator
- MIHAI ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC – Moderator.
Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română.
În timpul evenimentului aveți posibilitatea să adresați întrebări prin intermediul unui chat live.
Participarea este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.
Înregistrarea se poate face accesând pagina evenimentului, unde se găsesc toate detaliile privind temele de discuție și vorbitorii acestei ediții.
Pentru mai multe informații legate de organizare ne puteți contacta la evenimente@cariereonline.ro.
POWERED BY: Schneider Electric, Arctic, High-Tech Systems & Software, Philip Morris, Serman Insight, Terapia, Pluria
Parteneri media: RePatriot, Biz, Doing Business, Jurnalul de Afaceri, HR Club, Portal HR, CONAF, Financial Intelligence