Acasa Agenda HR WEBCAST: FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA DIGITALĂ, ediția a-IV-a. THE CHALLENGES OF DIGITAL ENGAGEMENT

WEBCAST: FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA DIGITALĂ, ediția a-IV-a. THE CHALLENGES OF DIGITAL ENGAGEMENT

6 min citire
0
0
532

Cum obținem engagement în mediul virtual
Miercuri, 28 octombrie, între orele 15:00-17:00

Revista HR Manager împreună cu Humanistic, partener al evenimentului, organizează miercuri 28 octombrie, între orele 15:00-17:00, ediția a 4-a din seria de evenimente online „FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA DIGITALĂ”. Se va discuta despre cum obținem și cum construim strategiile de creștere a angajamentului în noul mediu de lucru virtual, care sunt noile tendințe în abordarea acestuia, despre cum se schimbă paradigma angajamentului de la o abordare axată pe organizație la un demers de tip ecosistem al angajatului și cum arată o strategie coerentă de engagement în noul context.

Invitații acestei ediții vor dezbate subiecte aflate pe lista de priorități a profesioniștilor HR în această perioadă:

  • Care este procesul relevant ACUM de măsurare a angajamentului?
  • Ce păstrăm, ce modificăm și cum inovăm în acest domeniu, al implicării-motivării și susținerii reciproce?
  • Cum arată și ce recomandări sunt pentru un proces de angajament bine comunicat ce are un grad de respondenți foarte bun?
  • Ce acțiuni de leadership ar trebui încurajate și care este acum rolul managerului direct?
  • Cum ne putem asigura că relațiile 1:1 sunt și în online autentice și engaging?
  • Se va face trecerea de la studiile complexe de climat, aplicate global, la cele naționale, regionale, sau chiar continue pe bază de eșantionare? Cât de relevantă mai este acum abordarea globală?
  • Care sunt întrebările esențiale cu impact în măsurarea stării de bine a angajaților și cu ce alți indicatori corelăm angajamentul?
  • Este prezența productivității crescute din ultimul timp un semn de creștere sănătoasă a angajamentului, sau doar motiv de îngrijorare pentru oboseală?

Aflăm toate răspunsurile de la specialiștii și practicienii HR invitați:

Bogdan Belciu – Partener Boston Consulting Group, aduce în atenția participanților un studiu global condus pe 12.000 de angajați care surprinde faptul că oamenii și-au păstrat nivelul de productivitate în contextul mediului virtual sau hibrid de lucru. Despre lecțiile învățate în timpul pandemiei și noul “normal” al mediului organizațional aflăm din prezentarea despre ”Demistificarea conceptului de Remote Working”.

În ce măsură nivelul de angajament influențează această productivitate și ce riscuri implică în continuare lucrul de la distanță, precum și care este NOUL mod de a genera ENGAGEMENT în companiile noastre, aflăm de la: Roxana Cîlțea – Head of HR Romania & Moldova, HRBP South Europe, Sanofi Pasteur, Alina Perrin – Founder & CEO Serman Insight, Raluca Gâdiuță – Country HR Leader, HP Inc. Romania, Cornelia Balcanu – Head of HR Shared Services, Samsung SSC Europe.

Iulia Buciuman – Managing Partner HUMANISTIC – comoderator și Mihai Zânt – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC – moderator sunt gazdele acestui eveniment.

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română.

În timpul evenimentului aveți posibilitatea să adresați întrebări prin intermediul unui chat live.

Participarea este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Înregistrarea se poate face accesând pagina evenimentului, unde se găsesc toate detaliile privind temele de discuție și vorbitorii acestei ediții.

Persoanele de contact pentru informații organizatorice sunt Andra Zikov și Laura Manciu.


Powered by: Serman Insight, Terapia
Parteneri media: RePatriot, Biz, Doing Business, Jurnalul de Afaceri, HR Club, Portal HR, CONAF, Financial Intelligence

 

 

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Viviana Serban
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Care sunt avantajele voluntariatului şi de ce ar trebui să iei în calcul această activitate

Voluntariatul este, fără doar şi poate, o activitate venită din empatie şi din dorinţa de …