Performance — 24 June 2020

Romanian Software, unul dintre liderii pieței din România în dezvoltarea și implementarea de soluții software pentru departamentul de resurse umane, a lansat asistentul virtual IRIS, care automatizează munca specialiștilor HR și îmbunătățește experiența angajaților. Aplicația este una de tip chatbot, având la bază inteligența artificială în cloud, care îi permite să învețe, să se dezvolte și se adapteze nevoilor specifice ale fiecărei companii.

Lansarea aplicației IRIS vine în continuarea misiunii companiei Romanian Software de a dezvolta aplicații care să preia munca administrativă și repetitivă a expertilor HR și care transformă spațiul de lucru într-unul plăcut pentru angajați. Concepută ca un asistent personal, IRIS ajută specialiștii de HR să-și crească eficiența și productivitatea, iar pe angajați să devină autonomi, indiferent că lucrează de acasă sau de la birou.

IRIS este o aplicație flexibilă care poate fi antrenată să automatizeze diferite procese de resurse umane, în funcție de nevoile companiilor. Cu ajutorul asistentului virtual IRIS, angajații pot solicita fluturașul de salariu, își pot verifica zilele de concediu efectuate sau rămase, pot depune sau anula cereri de concediu sau își pot face singuri pontajul. Mai mult decât atât, IRIS are capacitatea de a răspunde atât în limba română, cât și în limba engleză, făcând mult mai simplă și eficientă comunicarea cu utilizatorii.

Pentru dezvoltarea chatbot-ului IRIS a fost folosită tehnologia de ultimă generație low code, care implică mai puțină programare manuală, acest lucru însemnând procese mai rapide și agile, dar și o experiență mai bună în interacțiunea clienților cu aplicația.

HR-ul și-a depășit demult condiția de centru administrativ, devenind un pilon strategic în orice companie de succes. În aceste condiții, automatizarea proceselor este esențială, pentru a permite specialiștilor să se concentreze pe crearea unui mediu mai plăcut de lucru pentru angajați. Noi susținem companiile aducând acum în echipa lor de HR un asistent virtual care lucrează non stop, este disponibil de oriunde și care poate prelua mare parte din taskurile administrative”, a declarat Victor Dragomirescu, CEO Romanian Software.

Companiile își fac deja strategii pentru a ieși din situația creată de pandemia de COVID-19 și pregătesc tranziția spre un loc de muncă în care interacțiunea față în față să nu mai fie necesară.  În acest context, tehnologia le vine în ajutor atât angajaților, care nu mai depind de prezența fizică la birou, dar și angajatorilor, care pot oferi un mediu de lucru plăcut și motivant pentru angajați, având în același timp control deplin asupra proceselor.

Comentarii

Share

About Author

Marilena

(0) Readers Comments

Leave a Reply