Organisational Development — 05 May 2021

Munca hibrid și păstrarea ei ca formă de lucru și după încheierea pandemiei este un subiect ce preocupă tot mai mult companiile. Mulți lideri i-au înțeles deja avantajele, așa că modul în care aceasta va trebui inclusă ori asimilată în noua normalitate profesională ține deschisă agenda multor dicuții. Despre viitorul muncii hibrid, flexibilizare, dar și despre cum a recreionat pandemia harta organizațiilor și a retrasat nevoile și cerințele angajaților și angajatorilor deopotrivă au vorbit specialiștii invitați la cea de a opta ediție a evenimentului FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI – THE FUTURE OF EMPLOYEE EXPERIENCE, organizată în zilele de 21 și 22 aprilie 2021 de Revista HR Manager, cu sprijinul Humanistic.

Pentru cei care vor să își reamintească și pentru cei care nu au putut participa la evenimentul live, prezentăm succint cele mai importante idei desprinse din prezentarea susținută de Raluca Popescu, Talent Manager, HEINEKEN România.

Rethinking employee experience – HEINEKEN România, tema propusă de Raluca a făcut trimitere la multitudinea de provocări și întâmplări imprevizibile pe care le-a adus pandemia în organizația sa. Totodată,  Raluca Popescu a împărtășit cu cei prezenți și cele mai importante lecții ale anului 2020 pentru compania și angajații HEINEKEN, de la sănătatea și siguranța tuturor și continuitatea business-ului până la regândirea digitală a proceselor și inițiativelor de HR, într-o abordare holistică. Nu a ezitat să expună și strategia de funcționare pe care au adoptat-o în perioada pandemiei, cele mai importante decizii luate de companie anul trecut, dar și care au fost efectele crizei sanitare ori care sunt planurile de viitor.

Principalele idei expuse:

  • Lumea VUCA– lumea în care trăim chiar de dinainte de pandemie
  • Priorități ale companiei în contextul pandemiei: sănătatea și siguranța angajaților și continuitatea business-ului
  • Tehnologia– pandemia a accelerat ritmul de adoptare al tehnologiei, atât în viața personală cât și în cea profesională, care s-au mutat ușor-ușor în mediul online
  • Transformarea digitală– care a fost strategia HEINEKENde funcționare în noua realitate
  • Cum arată experiența lor ca angajatori – s-a realizat o reevaluare astfel încât să obțină un model de lucru digitalizat și funcțional atât pe termen scurt, cât și pe termen mediu-lung.
  • Focusul echipei de HR din companie a fost pe dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a experienței lor
  • Abordarea situației pandemice– de la Attract and Recruit până la Inactives/Retirees
  • Transformarea procesului de ON Boarding al companiei
  • Engagementul companiei
  • Wellbeing– promovarea stării de bine în companie
  • Cum va arăta viitorul companiei

Puteți urmări aici înregistrarea integrală cu prezentarea Ralucăi Popescu.


Raluca-Popoescu-Heineken


Raluca Popescu,
Talent Manager, HEINEKEN România

Raluca are o experiență de peste 10 ani in Resurse Umane, dobândită preponderent în companii din industria FMCG. Raluca a coordonat proiecte cross-funcționale cu impact în business, fiind implicată în proiecte locale și globale de Change Management. Focusul ei principal este dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a experienței de angajat, pornind de la aria de recrutare și employer branding, la sistemul de Management al Performanței, până la dezvoltarea programelor de Talent Management, contribuind la agenda de transformare digitală a companiei.


 

Pentru mai multe detalii despre eveniment și opiniile invitațiilor noștri, găsiți aici înregistrarea evenimentului.

Comentarii

Share

About Author

Marilena

(1) Reader Comment