Management — 24 July 2019

 De-a lungul timpului, liderii din toată lumea au trebuit să  facă față foarte multor tipuri de provocări. Atunci când un  lider se confruntă cu o problemă, de obicei apelează la un  coach, la instinct sau la experiențe anterioare care să îl poată  ajuta să ia o decizie. Foarte rar se confruntă cu probleme  care nu au mai fost întâlnite de nimeni în trecut. Toate astea,  până acum, consideră cei doi autori ai cărții „Generația Y  – Generația mileniului 3 și evoluția leadershipului”, Buddy  Hobart și Herb Sendek.

O PROVOCARE NEMAIÎNTÂLNITĂ 

Ceva cu care nu ne-am mai confruntat până acum, în  istoria leadershipului, se referă la faptul că există 4 generații de  lucrători pe piața muncii și tot atâtea generații de consumatori.  Patru generații diferite care vin la pachet cu mentalități  total diferite și generează provocări și în ceea ce privește  munca, dar și legat de deciziile de cumpărare. Pe măsură  ce Baby Boomers îmbătrânesc și ies la pensie, Gen  X și Gen Y îi vor înlocui  treptat atât în postura de  angajați, cât și de viitori  lideri sau consumatori.

În  acest moment, Generația Y  reprezintă 80 de milioane  de oameni cu vârste  cuprinse între 18 și 36 de  ani, constituindu-se în baza  de unde îți vei alege viitorii  angajați și consumatori. Și  pentru a-i înțelege cât mai  bine, va trebui să înțelegi  perspectiva lor asupra  muncii și comportamentul  lor de consum.

SĂ REGÂNDEȘTI EXPERIENȚA DE  LA LOCUL DE MUNCĂ 

Se spune că această nouă generație îi forțează pe angajatori  să regândească experiența de la locul de muncă. Aceștia  vin cu energie și idei noi, dar și cu așteptări și cerințe  nemaiîntâlnite până acum. În cartea amintită mai sus,  Buddy Hobart și Herb Sendek, două nume foarte cunoscute  în domeniul leadershipului la nivel mondial, explorează  toate miturile despre Millennials și arată cum îi putem  stimula să devină cei mai creativi, motivați și loiali angajați  ai unei companii.

REZULTATE CONCRETE 

Cartea are la bază cercetări demografice și empirice pe  baza cărora autorii explică de ce Generația Y este mai mult  decât am crezut noi până acum. Această generație apreciază  autenticitatea, flexibilitatea și recunoașterea. Astfel, folosind  strategiile prezentate în cartea de față vei putea angaja și  crește gradul de retenție al Millennials în compania ta.

MAI PRECIS:

 *afli cum să fii la curent cu cele mai noi trenduri tech pentru a dezvolta organizația și pentru a o face atractivă  pentru noua generație;

  • cum să atragi în companie oamenii potriviți pentru a pregăti retragerea masivă a celor din generația Baby Bomers și Gen X;
  • să înțelegi cum impactează trendurile demografice felul în care gândesc echipele formate din generații diferite;
  • cum să motivezi angajații din noua generație astfel încât să reduci gradul de insatisfacție și costurile aferente.  Cei 80 de milioane de Millennials transformă  definitiv felul în care se va munci în viitor. Vestea  bună este că se poate să motivezi această generație  dacă știi cum. Cartea de față conține strategiile de  leadership de care ai nevoie pentru asta.

dianaDiana Șerban, 

Fondator  D-COMMUNICATIONS

Comentarii

Share

About Author

admin

(0) Readers Comments

Leave a Reply