Agenda HR — 02 July 2021

Revista HR Manager, cu sprijinul Humanistic, a organizat în zilele de 2-3 iunie,  ediția a IX-a din seria de evenimente online FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI cu tema This is the (New) Reality: The New Leadership.

Procesul de adaptare continuă la noul normal durează deja de peste un an și fiecare zi confirmă, pe diferite căi, ideea că întoarcerea la normalul cunoscut înainte de pandemie nu mai este posibilă. În acest context, leadership-ul în organizații și accentul pe self-leadership pot reprezenta primul și cel mai important răspuns care să realizeze conexiunea cu viitorul.

Cum ne asigurăm însă că leadershipul – înțeles atât formal, prin acțiunile managerilor, cât și ca self leadership-ul tuturor angajaților, indiferent de rol și funcție – are impactul și viziunea pe care organizația le urmărește? În cadrul evenimentului online s-a discutat despre leadership și ce e cu adevărat esențial în modul cum se dezvoltă în organizație, dar și despre cum se pot crea contexte în care liderii să inspire și să crească alți lideri, alături de invitații ediției.

Pentru cei care vor să își reamintească și pentru cei care nu au putut participa la evenimentul live, prezentăm succint cele mai importante idei desprinse din discuția dintre paneliștii evenimentului, Luminița Florea, Director People & Culture, Philip Morris România, Irina Verioti, Talent Acquisition Manager, Orange România, Adela Jansen, Board Member CCIFER, Partener Druid AI, Monica Zdrancotă, Director Resurse Umane, McDonald’s în România și moderatorul Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC.

Tema abordată de aceștia a fost: This is the (New) Reality: The New Leadership.

De unde vă uitați la noua realitate și care sunt perspectivele? A fost întrebarea cu care a început discuția. Fiecare invitat din panel a spus cum s-a desfășurat totul în perioada pandemiei, care au fost strategiile de funcționare, ce inițiative au avut în organizație, ce s-a întâmplat cu comunicarea interdepartamentală, ce aplicații au dezvoltat pentru buna funcționare a companiei și care sunt planurile de viitor, cum văd munca pe viitor: remote sau hibrid? Cum a fost parcursul adaptabilității? Cum pregătim managerii de a trece de la un exercițiu al managementului remote la munca hibrid? Cultura organizațională a viitorului. Ce tip de acțiuni ar trebui realizate, care ar fi modurile de lucru ale viitorului acceptate de lideri, care au fost soluțiile.oportunitățile oferite de pandemie? S-a schimbat percepția angajaților? Există un model de business general valabil? Este timpul să ne așezăm într-o nouă realitate? Am trecut de managementul de criză? Acestea sunt câteva întrebări la care au răspuns invitații noștri din panel.

Iată care au fost ideile principale ale discuției:

  • De unde au pornit companiile în pandemie și încotro se îndreaptă
  • Provocările modelului de lucru remote
  • Ce au învățat companiile din criza sanitară
  • Ce aplicații au dezvoltat pentru bunăstarea companiei – angajat/angajator
  • Autonomie
  • Estomparea nevoii de control
  • Estomparea ierarhiilor
  • Obiective ale companiilor
  • Obiective ale liderilor
  • Prioritățile liderilor și prioritățile angajaților
  • Experimente
  • Cum văd acum situația/modul de lucru
  • Adaptarea business-ului
  • Momente critice
  • Modele sustenabile de funcționare a business-ului
  • Cum pregătim managerii pentru managementul remote și hibrid
  • Leadership
  • Cultura organizațională
  • Tipuri de acțiuni potrivite situației
  • Ways of work
  • Problemele care au dat de fapt soluții
  • Percepția angajaților
  • Feedback
  • Flexibilitate
  • Legea, adaptată vremurilor
  • Fiscalitate
  • Nevoia de productivitate
  • Digitalizarea companiilor
  • Cantitate vs. Calitate
  • Tensiunile cărora trebuie să faci față
  • Expertul este un permanent învățăcel
  • Constanță vs. Adaptabilitate
  • Avem cultura de Second chance?
  • Metode tradiționale de leadership vs. Metode noi de leadership
  • Programe de leadership

Puteți urmări aici înregistrarea integrală cu discuția invitaților din panel.

Pentru mai multe detalii despre eveniment și opiniile invitaților noștri, găsiți aici înregistrarea evenimentului.

 

Comentarii

Share

About Author

Marilena

(0) Readers Comments

Leave a Reply