Staffing — 24 March 2021

„Timpul este cea mai prețioasă resursă de care, adesea, managerii de echipe multidisciplinare au mare nevoie. Pe măsură ce economia digitală evoluează, abilitățile și așteptările forței de muncă încep să se schimbe și, astfel, conversația despre digitalizarea departamentelor de HR și payroll este tot mai prezentă. Provocările gestionării resursei umane la distanță în timpul unei pandemii globale au evidențiat necesitatea ca fiecare companie să adopte procese digitale de HR & payroll”, a afirmat Ionuț Gherle, Director General UCMS by AROBS.

Cea mai extinsă transformare din ultimii ani a fost schimbarea completă de la procesele tradiționale manuale de resurse umane la procese digitale automatizate. Transformarea digitală revoluționează întregul sistem, folosind date pentru a ghida toate activitățile din departamentul de resurse umane: salarizare, beneficii, managementul performanței, învățare și dezvoltare, recompense/ bonusuri și angajare de noi oameni. Mai mult, în contextul pandemic, digitalizarea procedurilor s-a dovedit a fi cheia spre eficientizare, deoarece permite munca la distanță și înregistrează istoricul tuturor acțiunilor, iar beneficiile se văd atât asupra angajaților, cât și asupra angajatorului. În timp ce majoritatea companiilor și-au început deja călătoria de transformare digitală în resurse umane și payroll, 2020 a fost o revelație pentru cei care nu au făcut-o.

„Procesul de digitalizare în departamentele de HR și payroll nu se întâmplă peste noapte, însă beneficiile pe care le aduce un departament de resurse umane data-driven sunt extrem de valoroase”, a adăugat Ionuț Gherle, Director General UCMS by AROBS.

Obiectivele acestui proces au o direcție duală: pe de-o parte automatizarea proceselor pentru a reduce timpul petrecut pentru sarcini repetitive și eficientizarea financiară și, pe de altă parte, colectarea și analizarea datelor din aceste procese pentru a lua decizii bazate pe informații concrete. Transformarea digitală reprezintă implementarea și utilizarea tehnologiei pentru a spori capacitățile unui departament de HR prin implementarea unor soluții software de management al resurselor umane și payroll.

Pentru administrarea personalului este recomandată o soluție rapidă, care ține o evidență clară asupra angajaților și a tuturor documentelor și, care, generează automat contracte de muncă, anexe, adeverințe. Cu suportul soluțiilor software de HR, avantajele pot fi resimțite și de angajați, deopotrivă, prin opțiunea self-service, prin care se pot urmări fluturașii de salariu, numărul de zile de concediu și toate informațiile utile pentru ei.

Aplicația de salarizare are o abordare holistică care reduce costurile departamentelor contabile. Este un soft ușor de configurat, actualizat la zi cu legislația, care va eficientiza procesele de salarizare din cadrul companiilor. Aplicația oferă astfel un control asupra salarizării reducând în același timp procese manuale, predispuse la erori.

Departamentele de HR din cadrul oricărei organizații au fost întotdeauna un reper, fiind responsabile cu menținerea unei direcții profesionale sănătoase, iar noua direcție spre care se îndreaptă indică clar digitalizarea.

UCMS by AROBS este una dintre cele mai inovatoare companii românești, specializată în dezvoltarea de soluții integrate de management al resurselor umane și salarizare, cu o experiență de peste 25 de ani pe piața din România. UCMS by AROBS este dezvoltatorul a două soluții software inovatoare de HR și payroll, True HR și dp-Payroll, care oferă servicii integrate de management al resurselor umane și salarizare.

În prezent, compania UCMS by AROBS dezvoltă soluții software integrate de management al resursei umane și salarizare pentru cinci verticale majore de business: Producție & Automotive, BPO, banking, retail, IT. Printre principalii clienți ai companiei se numără: Brico Depot, Big4, TMF România, AROBS Transilvania Software, Teraplast Group, Amer Sports, Lasting Group, Smithfield România, Apex Team International, Holver, Intesa Sanpaolo Bank și mulți alții.


Biografie Ionuț Gherle, Director General UCMS by AROBS

Cu o experiență profesională de peste 13 ani în zona de produse software din care 8 ani în industria FMCG, Ionuț Gherle deține cunoștințe aprofundate în zona de management și business development absolvind Executive MBA la Hull University.

Timp de 8 ani de zile a coordonat divizia Optimall by AROBS  din poziția de Director Executiv, iar după achiziționarea companiei UCMS GROUP România de către AROBS, Ionuț a devenit Director General al noii companii UCMS by AROBS.

Comentarii

Share

About Author

Marilena

(0) Readers Comments

Leave a Reply