Acasa Agenda HR You have competitive organisations because you have competitive leaders

You have competitive organisations because you have competitive leaders

5 min citire
0
0
731

Revista HR Manager, cu sprijinul Humanistic, a organizat în zilele de 2-3 iunie,  ediția a IX-a din seria de evenimente online FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI cu tema This is the (New) Reality: The New Leadership.

Procesul de adaptare continuă la noul normal durează deja de peste un an și fiecare zi confirmă, pe diferite căi, ideea că întoarcerea la normalul cunoscut înainte de pandemie nu mai este posibilă. În acest context, leadership-ul în organizații și accentul pe self-leadership pot reprezenta primul și cel mai important răspuns care să realizeze conexiunea cu viitorul.

Cum ne asigurăm însă că leadershipul – înțeles atât formal, prin acțiunile managerilor, cât și ca self leadership-ul tuturor angajaților, indiferent de rol și funcție – are impactul și viziunea pe care organizația le urmărește? În cadrul evenimentului online s-a discutat despre leadership și ce e cu adevărat esențial în modul cum se dezvoltă în organizație, dar și despre cum se pot crea contexte în care liderii să inspire și să crească alți lideri, alături de invitații ediției.

Pentru cei care vor să își reamintească și pentru cei care nu au putut participa la evenimentul live, prezentăm succint cele mai importante idei desprinse din prezentarea susținută de Philippe Cavat, CEO, Alexander Hughes Human Capital.

Tema abordată de acesta a fost New trends in Top Executives and High Potentials hard and soft skills assessments.  Despre noile tendințe întâlnite în evaluarile executivilor de top.

Philippe Cavat a fost invitatul care a spart gheața evenimentului și a vorbit despre  10 trenduri în câmpul leadershipului. Are mai bine de 35 de ani de experiență în domeniu și a împărtășit din experiența sa și drumul său spre succes, precum și despre potențialul oamenilor și hard și soft skills assessments.

Iată care au fost ideile principale ale discuției:

  • Câteva detalii despre companie și realizări
  • Trenduri în câmpul leadershipului
  • Costuri asociate leadershipului
  • Metodologii în leadership
  • Soluții digitale
  • Mediul de lucru
  • Cum a schimbat pandemia dezvoltarea evaluării leadershipului
  • Hard and soft skills assessments
  • Culture-fit, ca element cheie în dezvoltarea profilului/programului de leadership
  • Dimensiunile culturale ale organizațiilor
  • Cele 4 C-uri ale culturii organizaționale – Control, Competition, Creativity, Colaboration
  • Adaptarea leadershipului într-o organizație
  • Agilitate
  • Leadership Potential
  • Stabilitatea emoțională
  • Nivelul de energie
  • Care sunt forțele (nivelul de pregătire), provocările și motivația în leadership
  • Future Leadership Potential
  • Present Role Readiness – sunt liderii pregătiți pentru noua realitate?
  • Top Team Effectiveness
  • Feedback-ul clienților

Puteți urmări aici înregistrarea integrală cu prezentarea oferită de Philippe Cavat.

Pentru mai multe detalii despre eveniment și opiniile invitaților noștri, găsiți aici înregistrarea evenimentului.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Strategii HR de succes: cum își consolidează companiile brandul de angajator și își promovează angajații

Într-un context de piață a muncii extrem de competitiv și în continuă schimbare, strategii…