Acasa Planeta HR HR Tools Vrei să construiești sau să optimizezi un site cu fonduri europene? Află cum să folosești eficient banii pe care-i poți primi pentru digitalizare

Vrei să construiești sau să optimizezi un site cu fonduri europene? Află cum să folosești eficient banii pe care-i poți primi pentru digitalizare

7 min citire
0
0
984

Dacă până de curând nu se acordau fonduri europene pentru digitalizarea afacerilor, respectiv construirea de site-uri web sau publicitate, în momentul de față veștile sunt bune. Se poate aplica pentru a obține astfel de resurse financiare pentru aceste aspecte în ceea ce privește reclama online.

Acest lucru este foarte benefic pentru toate companiile care au nevoie de resurse financiare în construirea de site-uri web și în special pentru a se promova în mediul online, în vederea aducerii de profit în afacerea lor.

Pe scurt, promovarea unui site se realizează pe două căi foarte importante și care sunt primordiale în promovarea unui site: optimizarea pentru motoarele de căutare în vederea unui trafic gratuit din Google și creșterea ratei de conversie pentru ca un vizitator de pe site-ul afacerii tale să devină client.

Mai departe poți vedea detalii importante despre cum se realizează acești doi pași și care sunt costurile ce pot fi acoperite de fondurile europene.

Oricine își dorește un site eficient, care să vândă bine

Sună foarte bine și este destul de realistă sintagma “un site care vinde bine”. Astfel, ceea ce poate face o agenție de marketing online este să-ți găsească strategiile potrivite pentru a te ajuta să ai o rata mare de conversie. Acest lucru se traduce astfel: când cineva intră pe site-ul tău, să devină și cumpărător pentru produsele sau serviciile tale.

Totodată, destul de importantă este și partea SEO, de optimizare a motoarelor de căutare. Acest lucru se referă la ceea ce se poate face pentru a obține trafic neplătit, nu din campaniile plătite pe canalele de promovare.

Acum hai să vedem cum poți să ai o rata de conversie mare, cum să ai șanse ca să vinzi pe site-ul tău

Poate părea destul de plauzibil când una din cele mai intalnite cerințe care ajunge la noi la agenție este următoarea “vreau un site cât mai ușor de folosit și simplu ca aspect”. Deși pare logic, există o mare problemă în această afirmație, mai mult, pentru aceste site-uri simple și ușor de folosit: serviciile sau produsele tale există peste tot, multe alte firme vând ceea ce ai și tu. Și atunci cum faci ca să te deosebești? Cu siguranță nu punând în practică o astfel de cerință.

Provocarea cea mai mare este aceea de a convinge oamenii să cumpere de la tine și nu de la concurenta. Astfel, un site simplu care nu prin natura denumirii nu are nimic, cum ar fi informații sau ceva deosebit, cum crezi că va iese în evidență cu ceva și va convinge că este alegerea potrivită?

Cel mai probabil, vizitatorul care intră pe un astfel de site va sta foarte puțin, nu găsește nimic interesant, va părăsi acest site și va cumpăra de unde știe ca a mai cumpărat și a fost în regulă, de la companii mari precum Dedeman, Emag, Altex, etc.

Pe scurt, concluzia: un site simplu, nu vinde.

Care sunt soluțiile, ce se poate face mai exact pentru ca un site să vândă, respectiv să aibă o rată de conversie mare

  • Creșterea autorității site-ului, adică încredere în site, pentru ca oamenii să cumpere de la tine
  • Oferte diverse, produse și servicii de mai multe tipuri pentru cât mai multe tipologii de clienți

De ce oferte diverse? Pentru că oamenii nu caută lucruri generale, aceștia știu ce anume doresc să cumpere atunci când intră pe un site.

De exemplu vor o husă de telefon pentru modelul x, nu o husă de telefon în general. Sau vor o rochie lungă roșie cu mâneci scurte, nu o rochie și atât.

Ca să poți să-ți crești șansele de a vinde cât mai multe pe site-ul tău, trebuie ca fiecare vizitator sa găsească ceea ce are el nevoie să cumpere. Pe scurt, rata de conversie este corelată direct cu ofertele pe care le ai pe site.

Așadar, ca o recomandare concretă:… continuarea materialului o găsiți în site-ul Revistei CARIERE.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Radu Ciofu
Incarcati mai multe in HR Tools

Lasă un răspuns