Acasa Staffing Together We Heal – proiect special de colectare de fonduri pentru refugiații ucraineni

Together We Heal – proiect special de colectare de fonduri pentru refugiații ucraineni

5 min citire
0
0
35

EXEC-EDU – jucător important pe piața de training și consultanță din România a lansat, zilele acestea, un proiect special (Together We Heal) de colectare de fonduri pentru refugiații ucraineni. Fondurile vor fi direcționate către servicii de consiliere psihologică și coaching.

Concret, în cadrul proiectului Together We HealEXEC-EDU propune trei cursuri adaptate acestei perioade, cu scopul strângerii de fonduri. Banii vor fi direcționați integral către servicii de consiliere psihologică și coaching 1 la 1 pentru refugiații ucraineni relocați în România de companii.

Trăim o perioadă cu totul atipică ce vine să ne destabilizeze și mai mult emoțional, pentru că dincolo de rol, suntem, în primul rând, oameni. Pe noi ne-a impresionat profund efortul companiilor și al românilor, în general, de a veni în sprijinul refugiaților și ne dorim să ne alăturăm demersurilor umanitare, punând la dispoziție experiența noastră. Suntem în strânsă legătură cu manageri de HR care în toată această perioadă au petrecut zile și nopți pentru a le oferi hrană și adăpost colegilor lor din Ucraina și toți ne-au spus că sunt copleșiți emoțional și unii dintre ei trăiesc o traumă majoră”, se precizează în comunicatul care anunță lansarea proiectului.

Înscrierile companiilor în această campanie se fac până pe 31 Martie.

Pentru sesiunile de terapie și coaching, înscrierile se vor face în ordinea primirii cererilor. Ședințele vor fi programate cu ajutorul reprezentanților departamentelor de HR din companiile care au făcut sau urmează să facă demersuri de a aduce colegii din Ucraina în România. Sesiunile se vor desfășura în limba engleză.

Iată care sunt cele 3 cursuri cuprinse în proiectul Together We Heal:

  1. Managementul comunicării în situații de criză – cursul se adresează echipelor manageriale și departamentelor de resurse umane care vor să identifice cele mai potrivite soluții legate de modul în care pot adresa comunicarea în interiorul organizației, construirea strategiei, a măsurilor și a stakeholderi-lor implicați și cum pot gestiona eficient și transparent posibilele blocaje interne survenite în acest context.
  2. Managementul riscului în situații de criză – această sesiune reia cele mai utile modele de analiză de risc din perspectiva actuală și pune pe tapet potențiale soluții de abordare a riscurilor (impact, prioritizare, contracarare, reducere și control).
  3. Managing uncertainty – programul se adresează atât managerilor, cât și altor persoane din cadrul companiilor care au nevoie să găsească resurse să-și susțină echipele pentru a gestiona mai ușor stresul și anxietatea cu care se confruntă în această perioadă.

Inițiatorii programului s-au arătat însă deschiși să organizeze și alte cursuri ori workshop-uri, în funcție de interesele și prioritățile imediate ale firmelor.

*Materialul a fost preluat din site-ul www.revistacariere.ro.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena
Incarcati mai multe in Staffing

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Recrutarea hibridă: definiție, sfaturi și greșeli frecvente

Care este povestea din spatele recrutării hibride? Este doar o modalitate de lucru trecăto…