Insight-ul, moment special de învățare prin descoperire personală este ceea ce îi propulsează pe oameni și îi ajută să progreseze. Iar evoluția este un proces de schimbare în bine care se întâmplă într-o perioadă îndelungată de timp.
de Roxana Roseti
Tocmai acestea, insight-ul și evoluția, reprezintă obiective majore ale companiei de training TREND, aflată de 17 ani pe piața românească. Compania s-a îmbunătățit și a evoluat constant, cu ajutorul unei echipe care numără acum peste 40 oameni si care oferă expertiză în domenii de interes pentru generații întregi de lideri.
Cifra de afaceri în continuă creștere și drumul parcurs de companie până acum au revelat nevoia unei noi strategii de brand și a unei noi poziționări de marketing, una care să redefinească TREND plecând de la realitățile companiei. Cum nimic nu este mai valoros decât o experiență memorabilă, cea care conduce la insight, la un moment ,,aha!”, noua identitate a organizației vorbește despre traineri ca facilitatori și creatori ai acestor experiențe.
În jurul acestei idei, compania își re-imaginează businessul, începând cu programele (traininguri, evenimente, consultanță), metologia de livrare a informațiilor, interacțiunea cu clienții și platformele online.
Tocmai de aceea TREND va construi experiențe cu sens și scop, va înțelege nevoile individuale ale clienților și îi va ajuta pe aceștia să ajungă acolo unde își doresc, cu atenție la parcursul lor și prin invoație în privința modelelor de învățare și de training. Toate acestea se vor întâmpla concomitent cu planul de expansiune internațională a businessului care se apropie de o cifră de afaceri de 2 milioane de euro.
Sursa: Revista Cariere