Acasa Planeta HR Organisational Development Inovația și profesionalismul, esențiale în crearea experienței medicale premium

Inovația și profesionalismul, esențiale în crearea experienței medicale premium

16 min citire
0
0
719

Într-o lume în continuă schimbare, domeniul medical trebuie să evolueze la fel de rapid pentru a răspunde nevoilor și așteptărilor pacienților.

În acest context, Răzvan Predica, CEO Affidea România & Ungaria, vorbește despre modul în care compania se adaptează și inovează într-o industrie esențială. El subliniază importanța personalului calificat și a unei culturi organizaționale puternice pentru succesul companiei, precum și eforturile constante de a menține angajații motivați și implicați. Un alt aspect notabil pentru Affidea este accentul pus pe inovație și tehnologie pentru a asigura servicii medicale de înaltă calitate. Răzvan Predica evidențiază importanța utilizării tehnologiei pentru a îmbunătăți precizia diagnosticelor și pentru a eficientiza procesele medicale – totul în beneficiul pacienților. În cele ce urmează, acesta ne împărtășește mai multe detalii despre modul în care Affidea se angajează să ofere servicii medicale premium, în timp ce se adaptează la noile tendințe și își menține angajații motivați și implicați în misiunea de a îmbunătăți sănătatea și bunăstarea pacienților.

CUM AȚI ABORDAT ȘI GESTIONAT CU SUCCES PROVOCĂRILE DE RECRUTARE ȘI RETENȚIE A PERSONALULUI ȘI CARE SUNT SOLUȚIILE PE CARE LE-AȚI IDENTIFICAT PENTRU A RĂMÂNE COMPETITIV ÎN ACEASTĂ PRIVINȚĂ? CE STRATEGII AȚI IMPLEMENTAT PENTRU A MENȚINE ANGAJAȚII MOTIVAȚI ȘI IMPLICAȚI?

În cadrul Affidea România acordăm o atenție deosebită pacienților și în egală măsură angajaților noștri. Rezultatele deosebite obținute în ultimii ani, standardele de excelență pe care le avem în imagistica medicală, consultațiile de specialitate și analizele de laborator sunt dovada lucrului în echipă, a implicării și profesionalismului fiecărui angajat Affidea.

Dorințele și obiectivele profesionale ale colegilor sunt extrem de importante pentru echipa managerială a companiei, suntem atenți la mediul de lucru, la permanenta dezvoltare profesională și investim timp și atenție pentru a duce echipa la noi niveluri de performanță. „We are Affidea“ este un program complex de dezvoltare și perfecționare profesională în cadrul căruia angajații din diverse poziții pot să acceseze cursuri și traininguri pentru a învăța lucruri noi, pentru a se pregăti în vederea accederii către o poziție ierarhică superioară sau pentru a realiza o reconversie profesională.

De altfel, procesele de recrutare pentru noi poziții în cadrul companiei sunt accesibile în primul rând colegilor interesați de acestea. Ne dorim ca fiecare membru al echipei noastre să-și găsească locul potrivit în echipă, să poată realiza cu plăcere toate activitățile profesionale.

Cele mai importante caracteristici ce definesc echipa noastră sunt: dorința de dezvoltare profesională, grija și empatia pentru pacienți pentru a-i ajuta să prevină sau să trateze cu succes orice patologie, precum și deschiderea față de tot ce este nou în domeniul nostru.

CUM PROMOVAȚI O CULTURĂ ORGANIZAȚIONALĂ PUTERNICĂ ȘI VALORILE COMPANIEI ÎN CADRUL ECHIPEI ȘI CUM ÎNCURAJAȚI ANGAJAȚII SĂ SE IMPLICE ÎN MISIUNEA ȘI VIZIUNEA AFFIDEA?

Affidea România face parte din marea familie a Grupului Affidea, lider european în servicii medicale de diagnostic imagistic, ambulatoriu și tratament, prezent de 30 de ani în 15 țări. Misiunea noastră este de a asigura tuturor pacienților cele mai avansate și precise investigații diagnostice, tratamente de înaltă calitate, în care investim pasiune și expertiză, să le oferim o experiență medicală premium. În același timp creăm oportunități de dezvoltare profesională angajaților noștri, generând valoare durabilă. Affidea activează de peste 20 de ani în domeniul medical românesc, suntem unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii medicale integrate. Am investit pasiune, know-how, expertiza celor mai buni medici, am dotat cele 46 de clinici (câte avem în prezent) cu cele mai moderne și performante echipamente medicale, fiecare membru al echipei noastre implicându-se activ în îndeplinirea misiunii Affidea.

Și pentru că menționam mai devreme spiritul de echipă, în cadrul Affidea România prețuim expertiza profesională (din diferite arii de competențe) a tuturor colegilor și susținem „best practice sharing“ nu doar în clinica unde lucrează expertul respectiv, ci la nivel de rețea națională, pentru a îmbunătăți în permanență procesele operaționale și a susține echipele din toate clinicile.

CUM VĂ ASIGURAȚI CĂ ORGANIZAȚIA RĂMÂNE LA CURENT CU NOILE TENDINȚE ÎN DOMENIUL ÎN CARE ACTIVAȚI?

Dinamica domeniului medical cunoaște în această perioadă niveluri net superioare comparativ cu ce se întâmpla cu câțiva ani în urmă. Astăzi, inovația tehnologică a echipamentelor medicale conferă actului medical noi valențe, fapt care ne ajută pe noi, ca furnizori medicali, să oferim servicii la standarde de performanță nemaiîntâlnite, iar pacientul să beneficieze de toate acestea pentru a rămâne sau redeveni sănătos. De exemplu, în Clinica Affidea Sema, inaugurată la finalul lunii martie, echipamentele de imagistică dețin o componentă AI (de inteligență artificială) ce îi ajută pe experții noștri medicali să analizeze și mai detaliat structurile anatomice investigate, totul într-un timp cât mai scurt și cu rezultate de o precizie și o acuratețe fără precedent. Grupul Affidea, din care facem parte, operează la nivel european peste 330 de centre, fiind un etalon în domeniul serviciilor medicale la nivel internațional.

La nivel de grup, furnizăm servicii medicale de înaltă calitate pentru 12 milioane de pacienți în fiecare an. Datorită atenției deosebite acordate siguranței pacientului, Affidea este cel mai premiat prestator de servicii de imagistică medicală la nivel european, anul trecut obținând premiul Furnizorul de Diagnostic al Anului, în cadrul HealthInvestor Awards 2022. Peste 75% din centrele premiate de către Societatea Europeană de Radiologie cu 5 stele Eurosafe sunt centre Affidea. Din dorința de a oferi pacienților o experiență medicală premium, care să fie tot timpul peste nivelul celor mai înalte așteptări ale lor, punem accent pe inovația tehnologică atât în ceea ce privește echipamentele medicale, cât și soluțiile tehnice menite să confere rapiditate și dinamism actului medical.

Astfel, continuăm procesul de digitalizare a clinicilor început în urmă cu 3 ani, am implementat un soft Speech to Text, care asistă medicul și transpune sub formă de text informațiile medicale, dar și alte tool-uri ce au fost incluse în sistemul Affidea pentru a facilita activitatea medicilor – un exemplu, scrisorile medicale sunt generate automat de sistem în urma completării fișei de examinare. Toate aceste acțiuni sunt realizate pentru a conferi cât mai mult timp actului medical propriu-zis, reducând aspectele birocratice sau administrative, ușurând în același timp activitatea colegilor medici. Practic, putem spune că multe din tendințele actuale ale domeniului medical sunt stabilite de profesioniștii Affidea.

În cadrul Affidea România avem tot timpul în vedere crearea unei Experiențe Medicale Premium pentru pacienți. Și aici mă refer la tot procesul prin care trece pacientul, de la informare, programare, act medical, achiziție tratament, revenire pentru control. Din grijă pentru pacient, adaptăm serviciile noastre la stilului de viață actual, îi oferim soluții complexe pentru a-l sprijini și ajuta în demersurile sale medicale, fiind un veritabil partener pe termen lung.

În permanență creăm noi servicii sau produse menite să sporească nivelul beneficiilor pe care le au pacienții Affidea România.

CE URMEAZĂ PENTRU AFFIDEA?

În luna septembrie lansăm un nou Card de Fidelitate Affidea, pe care l-am realizat împreună cu partenerii noștri DOC|Dr. Oana Cuzino, cea mai mare comunitate bazată pe conținut științific și promovare etică din România, în segmentul de sănătate și îngrijire personală. Prin acest nou instrument oferim un program complex de beneficii pacienților noștri, ajutându-i să prevină, să investigheze și să trateze cu succes orice patologie. Astfel, ei bene%ciază de: 10% reducere la investigații imagistice RMN, CT, ECO, 10% reducere la consultații de specialitate, 1 control anual inclus – 10% discount la Programele Sănătate pentru EL, Sănătate pentru EA, precum și 10% discount la Pachetele dedicate prevenției. Profesioniștii noștri sunt alături de toată familia, astfel am gândit un card transmisibil și facilităm accesul către o serie de instrumente importante pe care le furnizează partenerul nostru, DOC: newslettere dedicate, programări prioritare în DOC Time, 10% reducere la produse din Health Shop, 10% reducere la produse „Recomandat DOC“, instrumente de autoevaluare, dar și multe alte beneficii.


Aici puteți vedea un preview al celui mai recent număr al revistei HR Manager.

Pentru abonare, click aici.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Pescaru Constantin
Incarcati mai multe in Organisational Development

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

HR NEXUS: Adina Nanu, Director Resurse Umane și Transformare Auchan Retail România

Explorăm modul în care putem aduce tehnologia și inovația în inima Resurselor Umane, trans…