Acasa Training „În căutarea fericirii la job. Organizația fericită.” – Construiește strategia potrivită pentru compania ta

„În căutarea fericirii la job. Organizația fericită.” – Construiește strategia potrivită pentru compania ta

4 min citire
0
0
700
Revista HR Manager organizează în data de 4 martie 2020, la DB Connect, evenimentul „În căutarea fericirii la job. Organizația fericită.”

În cadrul evenimentului aflăm cum să construim o strategie a Fericirii în organizație si ce îi face cu adevărat fericiți pe angajați, pentru ca aceștia să fie un motor al creșterii, productivității, inovației și profitului.

Evenimentul va reuni peste 100 de participanți: HR Manageri, Directori de Departamente, CEO’s din companii, Antreprenori din diverse domenii de activitate.

Fericirea la muncă a încetat să mai fie un simplu „buzz”. Aceasta s-a transformat rapid în strategii și obiective implementate în planurile de zi cu zi ale managerului de HR. Starea de fericire, echilibru și bunăstare într-o organizație se dovedește a fi un „must have” pentru succesul pe termen lung al oricărei companii. Studiile arată că angajații motivați și mulțumiți de jobul lor sunt mult mai productivi și creativi. De asemenea sunt mult mai implicați.


Lansăm în dezbatere următoarele provocări:

– Cum construiești o strategie a Fericirii în organizație

– Cum reușește o cultură a performanței să genereze satisfacție și implicare

– Care sunt etapele creării unui mediu de lucru pozitiv

– Ce poate face un manager HR pentru ca mediul de lucru să fie atât unul prietenos, cât și suficient de riguros încât să genereze performanță și implicare

– Cum ar trebui să arate o cultură organizațională care promovează munca cu sens? Ce rol joacă componenta de Employer Branding, în acest caz?

– Care sunt programele pe care le folosește compania dvs. pentru a crește nivelul de engagement și wellbeing al angajaților?

– În căutarea fericirii cu orice preț. Granița fină dintre fericire și nefericire în organizație și cum știm să nu trecem de ea. Sau când „mult” înseamnă „prea mult” și strică.

– Ce stă la baza bunăstării unei companii: leadershipul, sistemele de management, relația dintre oameni sau calitatea umană a celor care alcătuiesc organizația?


Printre speakerii confirmati până în prezent:

  • Madi Rădulescu, Executive Coach (PCC) şi Managing Partner MMM Consulting Intl.
  • Aurelian Chitez, Sales Director, Romanian Software

Parteneri media ai evenimentului: Revista CARIERE, Wall-Street, BIZ, Jurnalul de Afaceri, doingbusiness.ro, Portal HR, HR Club, RePatriot,Risco Conaf, Elite Business Women.

Mai multe detalii legate de participare şi înscrieri puteţi afla de pe site-ul evenimentului sau o puteți contacta pe Andra Zikov– Event Project Manager, Tel: 0729.141.379 sau pe e-mail la evenimente@cariereonline.ro.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena Ispas
Incarcati mai multe in Training

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Strategii HR de succes: cum își consolidează companiile brandul de angajator și își promovează angajații

Într-un context de piață a muncii extrem de competitiv și în continuă schimbare, strategii…