Acasa Staffing Importanța bucuriei la locul de muncă

Importanța bucuriei la locul de muncă

5 min citire
0
0
814

de Constantin Pescaru

Avem nevoie de un alt stil de leadership decât cel bazat pe frică şi de o cultură organizațională modernă, realizată de oameni şi pentru oameni. Foarte curând, liderul autocratic, ierarhiile şi gândirea fixă vor fi proscrise. Dacă sunteți în căutarea unei surse bune de inspirație pentru a vă aduce organizația în vremurile actuale, atunci cartea „Chief Joy Officer” este fix ce aveți nevoie.

Autorul Rich Sheridan, fondator al companiei de software Menlo Innovations, oferă un ghid util despre cum să cultivi o cultură a bucuriei la locul de muncă şi cum să faci față provocărilor de leadership. În „Chief Joy Officer“ veți găsi o mulțime de sfaturi şi situații relevante care vă vor ajuta să deveniți acel lider care are un impact pozitiv asupra oamenilor şi să faceți din bucurie o valoare importantă pentru organizație.

IATĂ CÂTEVA DINTRE ELE:

Să te cunoşti şi să te înțelegi pe tine reprezintă baza fiecărei virtuți din leadership: autenticitate, încredere, smerenie şi optimism.

Liderii buni creează mai mulți lideri buni – învață să evaluezi performanțele oamenilor nu după cât de bine au făcut ce li s-a spus, ci după lucrurile pe care le-au făcut din proprie inițiativă şi după abilitățile de leadership de care dau dovadă.

Acceptarea diversității modului de gândire este importantă pentru toate nivelurile unei organizații.

Presărată cu anecdote din experiența personală, dar și cu înțelepciuni de la mentori și alți lideri, cartea este un ghid de bune practici pentru cei care vor să găsească sensul în munca lor și să construiască un mediu de lucru modern, uman și binefăcător, atât pentru sine, cât și pentru colegi.

RECENZII

„Dacă simți că ceva lipsește de la locul tău de muncă și nu îți dai seama ce anume, atunci trebuie să citești această carte. Richard Sheridan ne arată cât de importantă este bucuria la job și cum ne poate revoluționa viața, echipa și organizația“ – Kerry Patterson, autorul cărților „Crucial Conversations“ și „Influencer“.

„Adesea spune că Menlo este cea mai agilă companie de pe planetă. Vreți să știți de ce? Răspunsul are legătură cu scopul, viziunea și cu conducerea de tip servant leadership.

Trebuie să citiți această carte. Și apoi să o recitiți“ – Linda Rising, coautoare a cărților „Fearless Change“ și „More Fearless Change“.


 

HRM62

Acest material a fost publicat in Revista HR Manager, numărul 62, ediția octombrie-decembrie 2019.

Pentru detalii despre abonare, click aici.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena Ispas
Incarcati mai multe in Staffing

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Strategii HR de succes: cum își consolidează companiile brandul de angajator și își promovează angajații

Într-un context de piață a muncii extrem de competitiv și în continuă schimbare, strategii…