De-a lungul timpului, liderii din toată lumea au trebuit să facă față foarte multor tipuri de provocări. Atunci când un lider se confruntă cu o problemă, de obicei apelează la un coach, la instinct sau la experiențe anterioare care să îl poată ajuta să ia o decizie. Foarte rar se confruntă cu probleme care nu au mai fost întâlnite de nimeni în trecut. Toate astea, până acum, consideră cei doi autori ai cărții „Generația Y – Generația mileniului 3 și evoluția leadershipului”, Buddy Hobart și Herb Sendek.
O PROVOCARE NEMAIÎNTÂLNITĂ
Ceva cu care nu ne-am mai confruntat până acum, în istoria leadershipului, se referă la faptul că există 4 generații de lucrători pe piața muncii și tot atâtea generații de consumatori. Patru generații diferite care vin la pachet cu mentalități total diferite și generează provocări și în ceea ce privește munca, dar și legat de deciziile de cumpărare. Pe măsură ce Baby Boomers îmbătrânesc și ies la pensie, Gen X și Gen Y îi vor înlocui treptat atât în postura de angajați, cât și de viitori lideri sau consumatori.
În acest moment, Generația Y reprezintă 80 de milioane de oameni cu vârste cuprinse între 18 și 36 de ani, constituindu-se în baza de unde îți vei alege viitorii angajați și consumatori. Și pentru a-i înțelege cât mai bine, va trebui să înțelegi perspectiva lor asupra muncii și comportamentul lor de consum.
SĂ REGÂNDEȘTI EXPERIENȚA DE LA LOCUL DE MUNCĂ
Se spune că această nouă generație îi forțează pe angajatori să regândească experiența de la locul de muncă. Aceștia vin cu energie și idei noi, dar și cu așteptări și cerințe nemaiîntâlnite până acum. În cartea amintită mai sus, Buddy Hobart și Herb Sendek, două nume foarte cunoscute în domeniul leadershipului la nivel mondial, explorează toate miturile despre Millennials și arată cum îi putem stimula să devină cei mai creativi, motivați și loiali angajați ai unei companii.
REZULTATE CONCRETE
Cartea are la bază cercetări demografice și empirice pe baza cărora autorii explică de ce Generația Y este mai mult decât am crezut noi până acum. Această generație apreciază autenticitatea, flexibilitatea și recunoașterea. Astfel, folosind strategiile prezentate în cartea de față vei putea angaja și crește gradul de retenție al Millennials în compania ta.
MAI PRECIS:
*afli cum să fii la curent cu cele mai noi trenduri tech pentru a dezvolta organizația și pentru a o face atractivă pentru noua generație;
- cum să atragi în companie oamenii potriviți pentru a pregăti retragerea masivă a celor din generația Baby Bomers și Gen X;
- să înțelegi cum impactează trendurile demografice felul în care gândesc echipele formate din generații diferite;
- cum să motivezi angajații din noua generație astfel încât să reduci gradul de insatisfacție și costurile aferente. Cei 80 de milioane de Millennials transformă definitiv felul în care se va munci în viitor. Vestea bună este că se poate să motivezi această generație dacă știi cum. Cartea de față conține strategiile de leadership de care ai nevoie pentru asta.
Fondator D-COMMUNICATIONS