Criza sanitară a adus cu sine multe lucruri și a făcut ca oamenii din companii să își schimbe prioritățile. Companiile au venit în ajutorul angajaților săi astfel ca experiența lor în companie să fie una cât mai plăcută și mai de durată.
Ce este experiența angajatului?
Experiența angajaților este combinația a tot ceea ce are loc în ciclul de viață al unui angajat, începând cu candidatura la un loc de muncă până la ieșirea din companie. Spațiul de lucru fizic al companiei, cultura și tehnologia sunt toate componente importante ale experienței angajaților.
Din momentul în care cineva se uită la locul tău de muncă, până în momentul în care părăsește compania ta, tot ceea ce lucrătorul învață, face, vede și simte contribuie la experiența angajatului său. Pentru ca organizația dvs. să stăpânească managementul experienței angajaților, trebuie să vă ascultați oamenii în fiecare etapă a ciclului de viață al angajaților, să identificați ceea ce contează cel mai mult pentru ei și să creați experiențe personalizate, personalizate.
Experiența angajatului este fundamentală pentru performanța afacerii. Susținerea eforturilor de experiență a clienților, îmbunătățirea produselor și construirea unui brand puternic și de renume, toate necesită ajutorul angajaților dvs. În cele din urmă, experiențele lor – pozitive și negative – vor avea un impact asupra cât de mult lucrează, cât de mult colaborează sau dacă sunt investiți în îmbunătățirea performanței operaționale.
Atracția de talente
Experiența angajaților în companie diferă și în funcție de talentele fiecăruia. Dacă ne referim la momentul postpandemic, când multe companii au început să angajeze și oameni din alte țări pentru că au nevoie de talentul lor, atunci retenția angajaților devine un suboect la fel de dezbătut ca și experiența angajaților. Oamenii au devenit mai conștienți de valorile și skill-urile lor așa că au devenit și mai pretențioși când vine vorba despre flexibilitate în muncă și remunerație.
Despre Experiența angajaților, atracția de talente și implicarea angajaților a vorbit Alice Nistor, Talent Acquisition Team Leader/Talent Acquisition Team Leader, Continental Automotive Systems Sibiu în cadrul ediției cu numărul II a Best Employer Fest, organizat de Revista HR Manager împreună cu HUMANISTIC.
Care sunt factorii care determină succesul experienței de angajat? Elemente cheie din strategia de HR a Continental Sibiu, pornind de la Talent Attraction, experința angajatului în companie, dar și cum rămânem în contact cu cei care au ales o carieră în afara acesteia au fost alte subiecte atinse de reprezentantul Continental Automotive Systems Sibiu.
Puteți urmări aici prezentarea susținută de Alice Nistor în cadrul evenimentului.
Aici puteți urmări întregul eveniment.