Acasa Performance Dezvoltarea carierei într-un mediu hibrid

Dezvoltarea carierei într-un mediu hibrid

4 min citire
0
0
606

Munca hibrid și păstrarea ei ca formă de lucru și după încheierea pandemiei este un subiect ce preocupă tot mai mult companiile. Mulți lideri i-au înțeles deja avantajele, așa că modul în care aceasta va trebui inclusă ori asimilată în noua normalitate profesională ține deschisă agenda multor dicuții. Despre viitorul muncii hibrid, flexibilizare, dar și despre cum a recreionat pandemia harta organizațiilor și a retrasat nevoile și cerințele angajaților și angajatorilor deopotrivă au vorbit specialiștii invitați la cea de a opta ediție a evenimentului FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI – THE FUTURE OF EMPLOYEE EXPERIENCE, organizată în zilele de 21 și 22 aprilie 2021 de Revista HR Manager, cu sprijinul Humanistic.

Pentru cei care vor să își reamintească și pentru cei care nu au putut participa la evenimentul live, prezentăm succint cele mai importante idei desprinse din prezentarea susținută de Bianca Guță, Organizational Development Director, eMAG.

Aceasta a vorbit despre Dezvoltarea carierei într-un mediu hibrid.

„Unul dintre lucrurile care definesc cultura eMAG este mediul propice dezvoltării și creșterea individuală împreună cu cea a business-ului. Tranziția la modul de lucru de acasă a venit cu noi provocări – cea de a păstra și încuraja cultura informală de mentorat și cea de a crea oportunități de dezvoltare în carieră pentru colegii noștri. După două proiecte-pilot care au avut succes în ultimul an, pregătim lansarea unui nou program destinat colegilor noștri la început de carieră”, a spus Bianca Guță.

Iată pe scurt câteva idei din intervenția sa în evenimentul Fast Forward. Organizația viitorului, din 21-22 aprilie 2021:

  • Ce înseamnă pentru ea eMAG, echipa în care lucrează de mai bine de 5 ani.
  • Îmbunătățirea experienței clienților – un scop al companiei.
  • Încrederea – cel mai important lucru
  • Strategia eMAG de la dezvoltare/realizare personală, stimă de sine/recunoaștere, apartenență, siguranță/securitate personală până la supraviețuire
  • Care au fost cele mai complicate părți în pandemie
  • Care au fost nevoile angajaților companiei
  • Cum a decurs procesul de flexibilizare/adaptare la munca remote
  • Au dezvoltat 2 proiecte pilot și anume Mentorat și Career Talks, pentru angajați
  • Care sunt așteptările lor  în cele 4 mari arii pe care le acoperă, și anume Technology, Marketing, Process Improvement sau Sales
  • Programul Upgrade – în ce constă și cui se adresează
  • Planurile de viitor ale organizației

Puteți urmări aici înregistrarea integrală cu prezentarea Biancăi Guță.

Pentru mai multe detalii despre eveniment și opiniile invitaților noștri, găsiți aici înregistrarea evenimentului.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena Ispas
Incarcati mai multe in Performance

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Strategii HR de succes: cum își consolidează companiile brandul de angajator și își promovează angajații

Într-un context de piață a muncii extrem de competitiv și în continuă schimbare, strategii…