Acasa Agenda HR De ce companiile BPO au nevoie de un partener tehnologic de încredere?

De ce companiile BPO au nevoie de un partener tehnologic de încredere?

6 min citire
0
0
822
Ionuț Gherle, CEO UCMS by AROBS

Din ce în ce mai multe organizații aleg să externalizeze serviciile de resurse umane și apelează la companiile BPO (Business Process Outsourcing). Însă companiile BPO au nevoie de un partener tehnologic de încredere pentru a oferi cele mai bune servicii.

Printre motivele pentru care organizațiile aleg să externalizeze serviciile HR se numără reducerea costurilor și economisirea timpului specialiștilor în resurse umane, pentru ca aceștia să își poată concentra eforturile în direcții mai strategice.

Atunci când companiile au nevoie de o mână de ajutor pentru operațiuni interne complexe, acestea apelează adesea la serviciile BPO. Aceste terțe părți experte preiau diferite sarcini, permițând companiei să se concentreze mai mult pe obiectivele sale.

Însă, în cazul serviciilor BPO obișnuite cum ar fi contabilitatea, resursele umane, salarizarea, gestionarea datelor și asistența juridică, BPO-urile se confruntă adesea cu o supraîncărcare de informații. Iar odată cu supraîncărcarea de informații vine și o avalanșă de documente fizice,  care pot conține o gamă largă de detalii sensibile.

„Atunci când vorbim despre tehnologie, vorbim despre soluții software capabile să înglobeze automat datele. O companie BPO care reușește să implementeze cu succes astfel de funcții automatizate, va avea parte de multiple beneficii: sarcinile vor putea fi realizate mai repede, se va face economie pe partea de resurse, iar rezultatele furnizate vor fi mult mai precise. Viteza, eficiența și precizia sunt trei caracteristici valoroase când vine vorba de serviciile pe care le oferă companiile BPO”, a explicat Ionuț Gherle, CEO UCMS by AROBS.

Fiecare companie BPO are diverse nevoi în funcție de serviciile pe care le oferă, în funcție de gama variată de clienți, motiv pentru care este important să lucreze cu un partener tehnologic care are capacitatea de a le oferi soluții personalizate.

„Un partener tehnologic de încredere va studia care sunt nevoile reale ale companiei BPO și va veni cu soluții personalizate, care este de cele mai multe ori un proces dificil. Fiecare client are diferite cerințe, iar valoarea serviciilor oferite pe partea de BPO crește odată cu numărul de beneficii pe care clientul le obține în momentul în care decide să externalizeze diferite procese. UCMS by AROBS a dezvoltat un soft performant, True HR, care contribuie la automatizarea proceselor HR. Acesta a fost gândit pentru a simplifica administrarea datelor contractuale și de identificare ale angajaților, evaluarea și instruirea lor, dar și multe alte procese. Cu ajutorul True HR pot fi gestionate mult mai ușor și eficientizate procesele de recrutare, iar colectarea și procesarea datelor de pontaj sunt mult mai simple. De asemenea, ajută chiar și la managementul carierei și la administrarea structurii organizaționale. Softul este un instrument care răspunde la nevoile actuale ale companiilor, ținând cont de cererile pieței de muncă”, a adăugat Ionuț Gherle, CEO UCMS by AROBS.

De asemenea, dacă o companie își alege un partener tehnologic de top va beneficia constant de cunoștințele specialiștilor săi. În cazul în care cercetarea și dezvoltarea relevantă progresează și apar inovații, serviciile companiilor BPO vor reflecta automat aceste ultime actualizări.

Este evident că alegerea unui partener tehnologic de încredere ajută organizațiilor care oferă servicii BPO să economisească timp și în același timp să își crească productivitatea, iar procesele sunt mai puțin predispuse la erori. Din acest motiv, companiile BPO trebuie să se orienteze spre o organizație care oferă servicii software de înaltă calitate și care să îi ajute cu suportul necesar pentru a putea satisface nevoile clienților.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Revista HR Manager
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Principii clasice pentru a pune bazele unei afaceri

Deschiderea unei afaceri este, în continuare, un punct sensibil. Această decizie implică d…