Acasa Agenda HR Cum folosim social media în recrutare?

Cum folosim social media în recrutare?

2 min citire
0
0
536

Conferința dedicată utilizării social media în recrutare – Social Recruiting Conference va avea loc în București, la Restaurantul Elisabeta, pe data de 19 mai.

Conferința îi are invitați pe Chris Perks, Lead Tutor al cursului de strategie digitală al Google, Mădălina Uceanu – Senior HR & Executive Search Consultant, Mihaela Joian – HR Manager Cegeka și Beatrice Gălățanu – HR Trainer & Business Owner.

Principalele teme de discuție sunt:

  • Construirea relației cu candidații;
  • Utilizarea multiplelor canale social media în atragerea de candidați;
  • Construirea brandului de angajator prin conținut relevant;
  • ROI în utilizarea social media în recrutare.

Punctele de atracție ale conferinței sunt:

  • Prezentarea rezultatului studiului despre utilizarea social media în recrutare în România;
  • Bune practici în recrutarea online și social media;
  • Atelier de utilizare LinkedIn facilitat de Chris Perks;
  • Sesiune de întrebari și răspunsuri, astfel încât fiecare participant să își clarifice obiectivele proprii.

Înscrierile se fac în limita locurilor disponibile până cel târziu 5 mai. Până în data de 20 aprilie beneficiați de prețuri early bird. Grupurile de minim 3 persoane beneficiază de 15% reducere. În calitate de partener, Revista HR MANAGER vă oferă posibilitatea de înscriere cu 10% reducere folosind codul HR MANAGER10, pe care îl veți comunica la înscrierea telefonică sau prin e-mail.

 

Detalii despre conferință pot fi găsite online pe www.learningnetwork.ro/socialrecruiting

 

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa atena.enea
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Munca de acasă, un nou trend de flexibilizare a relaţiilor de muncă

Nevoia angajatorului modern de a apela la opţiuni cât mai flexibile de utilizare a resurse…