de Constantin Pescaru
Brendan Browne arată ca una dintre sarcinile sale ca şef al diviziei de recrutare la LinkedIn este să îi ajute pe manageri să înţeleagă cu ce candidaţi au de-a face, potrivit Business Insider.
El încearcă să le explice că nu există acea persoană ideală care să îndeplinească absolut toate criteriile căutate pentru un job. A făcut şi un experiment. În 2010, imediat după ce s-a angajat la LinkedIn, compania căuta un expert pentru centrul lor de date, iar managerul şi cei din echipa lui erau atât de disperaţi să găsească acel candidat ideal încât pierdeau vremea în fiecare zi ca să discute despre o modalitate de a-l găsi.
În acel moment, Browne a făcut o analiză extinsă şi a descoperit că doar 7 persoane din lumea asta bifau toate căsuţele. Iar dacă ar fi stat să îi vâneze pe fiecare în parte şi să dicute cu ei, să negocieze şi să planifice totul, atunci acest proces ar fi durat 2 ani.
Citește continuarea materialului pe CARIERE.