Acasa Agenda HR Best Employer Fest – Festival de bune practici „employee experience”

Best Employer Fest – Festival de bune practici „employee experience”

13 min citire
0
0
619

Revista HR Manager împreună cu partenerul său Humanistic au organizat Best Employer Fest , în data de 30 iunie, 2021. Evenimentul este un festival dedicat eforturilor interne de a atrage, a motiva și a susține angajații și specialiștii valoroși, într-o perioadă tumultoasă cum a fost cea marcată de ultimul an și jumătate.

Recunoașterea de „Angajator de Top” vine în urma alinierii și existenței unei strategii de Resurse Umane și Leadership foarte bine pusă la punct. Este unul dintre principalele rezultate ale întregii echipe de HR. Iată de unde și importanța pe care am dorit să o acordăm acestui subiect. Fie că au aplicat sau nu pentru recunoașterea de angajator de top, companiile depun eforturi constante, au strategii și direcții clare pentru a atrage în această piață experți. Știm că rotițele HR-ului se unesc cu ale Managerilor pentru efort susținut și SLA-uri în recrutare, foarte ambițioase.

Best Employer Fest este locul unde echipele de HR se întâlnesc pentru a se bucura și a-și împărtăși întreaga diversitate de proiecte pe care le derulează pentru colegii lor. Se iau idei. Se schimbă bune practici. Se oferă și se primește feedback și toți participanții se pot întoarce în cadrul companiilor lor, mai bogați și cu o nouă energie, pentru a continua. Au fost puse sub lumina reflectorului efortul și ideile, munca susținută a echipelor de HR ce conduc an de an în recunoașterea organizației de a fi angajatorul deziderabil.

Invitații, precum și companiile pe care le reprezintă, sunt dintre cei mai apreciați în domeniile lor:

  • Simona Fuchilă, HR Director, Emerson Automation Solutions
  • Liviu Radu,Șef Departament Planificare Strategică și Analiză Performanță, Nuclearelectrica
  • Maria Dohotari, Human Resources Business Partner, Flex
  • Anne-Marie Slav, Sales Team Leader Benefit Integration, Benefit
  • Aleksandra Talpoș, HR Specialist Compensation & Benefits, Continental Automotive România
  • Elisabeta Moldoveanu, Business Unit Manager Grafton by GI Group
  • Diana Mișa, Director Executiv Resurse Umane, OTP Bank România
  • Delia Rotaru, VP People & Organisation, eMAG

Moderatorii evenimentului au fost Iulia Buciuman , Managing Partner, HUMANISTIC și Mihai ZÂNT , Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC.

Tematica evenimentului a fost legată de intrebările arzătoare din HR de mai bine de 5 ani. Intrebări care vor continua să fie fierbinți și în perioada următoare:

  • Cum găsim oamenii, cum găsim acest profil atât de specific.
  • Cum păstrăm oamenii, cum dezvoltăm și integrăm în continuare noul venit în cultura noastră.
  • Despre comunicarea, beneficiile, accesibilitatea, valorile interne, transparența deciziilor, mediul de lucru și oportunitățile viitorului dorit care sunt doar câteva dintre palierele ce au trebuit gândite, regândite și reașezate în ultimul an pentru ca organizația să își păstreze atractivitatea.
  • Programe adaptate contextului, prin care majoritatea companiilor au asigurat instrumente de susținere a tonusului organizațional și stării de bine și au continuat, la început timid iar anul acesta în același ritm ca înainte, campaniile de employer branding. În felul acesta au menținut sentimentul puternic de apartenență al angajaților săi. Dar, pentru ca o astfel de campanie să fie posibilă, e necesar să ai ce comunica și lucrurile intern să fie coerente și aliniate. Deci multă, multă muncă.

Best Employer Fest este evenimentul unde Strategi și Experți în HR au împărtășit comunității cele mai bune exemple de la cele mai admirate companii, într-un festival de bune practici de „employee experience”, proiecte și inițiative ce ne ajută să fim un angajator de TOP.

Elisabeta  Moldoveanu, Business Unit Manager Grafton by Gi Group a vorbit despre Profilul de angajator dezirabil – Efectele lui 2020 se simt încă și probabil vor marca ritmul în care ne desfășurăm activitatea pe termen cel puțin mediu. Am trecut de la a candidate driven market la focus înapoi pe angajator și, cu toate ca această schimbare vine cu avantaje, aduce și o presiune pe imaginea pe care angajatorii o proiectează în piață.

 Simona Fuchilă, HR Director, Emerson Automation Solutions a vorbit despre Comunicarea unui brand de angajator global în context local – O strategie de employer branding care păstreaza integritatea și autenticitatea brandului în timp ce devine relevant pentru audiența locală. De la definirea Employer Value Proposition, a elementelor de unicitate, la modul în care sunt comunicate pe diferite canale, intern și extern, la acțiuni de susținere a educației STEM și inițiative de sustenabilitate

Alina Coroiu, HR Manager, Cognizant Softvision a vorbit despre Impactul strategiei HR în dezvoltarea talentelor – Cum arată o strategie de dezvoltare a talentelor în industria creativă? De la rolul comunităților tehnice în conectarea echipelor, la personalizarea experienței fiecărui membru în parte, de la creșterea echipelor prin adaptarea la neprevăzut, la organizarea în huburi.

Liviu Radu, Șef Departament Planificare Strategică și Analiză Performanță, Nuclearelectrica a discutat despre Schimbul de generații – Despre provocările actuale apărute în contextul schimbului de generații, într-o industrie cu particularități, reguli și rigori care limitează aria de recrutare și selecție în piața forței de muncă, precum și soluțiile identificate pentru atingerea obiectivelor de business ale Nuclearelectrica. 

Anne-Marie Slav, Sales Team Leader Benefit Integration, Benefit a adus în discuție Studiul Benefit 2020 – ce beneficii extra-salariale și-au ales angajații? – Pandemia și restricțiile impuse de distanțarea fizică au influențat și schimbat comportamentul angajaților în ceea ce privește alegerile beneficiilor.  Vom afla care au fost beneficiile cu cele mai mari schimbări  în 2020 vs.2019:  top beneficii cu cele mai mari creșteri &  top beneficii cu cele mai mari scăderi în 2020.

Aleksandra Talpoș, HR Specialist Compensation & Benefits, Continental Automotive România a vorbit despre Beneficiile pentru starea de bine a angajaților –  Despre cele mai apreciate componente ale pachetului de beneficii, dar și despre alte aspecte importante de care trebuie să țină seama angajatorii atunci când dezvoltă strategia de beneficii extrasalariale vom discuta în cadrul temei Beneficii pentru starea de bine a angajaților.

 Maria Dohotari, Human Resources Business Partner, Flex a adus argumente pentru întrebarea Why work for Flex? – Ritmul alert de schimbări și provocări din ultimul an și jumătate a setat ca prioritate sănătatea și siguranţa tuturor la locurile de muncă.  Ne preocupă în continuare un mediu de lucru sigur și o cultură în care ne respectăm, ne prețuim reciproc, incurajăm inovația, creativitatea și implicarea. Motto-ul nostru este „Flexibilitate în funcție de nevoile personale și sprijin emoțional pentru fiecare în parte.”Așa avem grijă de noi toți!

Panelul a avut ca temă de discuție Strategii, proiecte și inițiativeSpeakerii prezenți au fost Diana Mișa, Director Executiv Resurse Umane, OTP Bank România, Delia Rotaru, VP People & Organisation, eMAG, Ștefan Prigoreanu, CEO & Presedinte CA, Millenium Insurance Broker și Geanina Rîndașu, HR Director, PepsiCo East Balkans.


Mulțumim celor care ne-au fost alături:

Parteneri: OTP bank, Continental, eMag, Benefit, Emerson, Nuclearelectrica, Gi Group, Cognizat Soft Vision, Flex.

Partener academic: Bucharest Business School, EMBA Româno-Canadian, INDE Profesional MBA.

Parteneri media: CARIERE, BIZ, Jurnalul de Afaceri, HR Club, Portal HR, Doingbusiness.ro, Repatriot , Market Watch, Psychologies, Spot, Asociația Română pentru Smart City, CONAF, PWN România, Financial Intelligence, Learning Network, Wall-Street.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena Ispas
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Strategii HR de succes: cum își consolidează companiile brandul de angajator și își promovează angajații

Într-un context de piață a muncii extrem de competitiv și în continuă schimbare, strategii…