Printr-un demers de cercetare unic în România, revista Business Review alături de compania D&D Research şi Facultatea de Psihologie – prin programul masteral de Sănătate Ocupațională, îşi propun să măsoare “starea de bine” a companilor din România şi angajaţilor acestora.
Demersul de cercetare, în urma căruia va fi generat Indicele de Bunăstare Psihologică (Organizational Wellbeing Index) are ca obiectiv recunoaşterea şi premierea celor mai ridicate punctaje, precum şi a iniţiativelor pozitive la nivelul dimensiunilor măsurate de studiu.
Conferinţa de lansare a proiectului, 12 iulie, Hotel Ramada Plaza, Bucureşti.
De la stânga la dreapta: Dragoș Iliescu, doctor în psihologie, coordonator al programului masteral Sănătate Ocupațională și Performanța Resursei Umane; Alis Anagnostakis, fondator Mind Learners, vorbind despre legătura dintre bunăstarea individuală și performanța organizației; Georgiana Andrei, Regina Maria, partener al evenimentului, vorbind despre importanţa prevenţiei poentru nivelul de bunăstare; Adina Crețu, Marketing Manager revista Business Review, inițiator al proiectului
În ce constă proiectul?
Cercetarea de piață va avea loc în perioada septembrie-octombrie. Vor fi măsurate peste 15 dimensiuni, incluzând satisfacția față de muncă, conflictul muncă-viață personală, implicarea în muncă, semnificație sau obiceiuri de viață sănatoasă.
Eveniment – Gală de premiere: se acordă premii companiilor cu rezultate remarcabile și inițiative cu impact asupra dimensiunilor măsurate.
“Ca iniţiatori al demersului și promotori ai mediului de afaceri, suntem mândri de tot ceea ce aducem nou prin acest proiect. OWB Index nu doar că este primul care folosește un instrument stiințific dedicat, dar și măsoară dimensiuni de larg interes în mediul corporațiilor, cum sunt burnout sau workaholism. Prin parteneriatul cu D&D Research, ne bucurăm că le putem oferi gratuit companiilor participante rezultate extrem de utile pentru dezvoltarea unor politici de bunăstare care să fie eficiente și sustenabile în organizație și să aducă mai mult “bine” în mediul de business, în general” a declarat Adina Creţu, Marketing Manager Business Review.
Metodologie:
Culegerea datelor se face exclusiv online folosind prin intermediul link-urilor transmise către departamentele de HR ale companiilor participante, care la rândul lor le distribuie către membrii organizației. Confidențialitatea răspunsurilor participanților este garantată de către compania de cercetare în spiritul prevederilor European Society for Opinion and Marketing Research Universul Eșantionului – 7 industrii competitive: Farma & Sănătate, Telecom, IT&C, Professional Services, Retail, Banking& Finance, FMCG. Proiectul este deschis. Orice companiepoate participa în limita metodologiei proiectului.
Pentru detalii despre acest demers şi înscrierea companiilor în proiect, puteţi contacta echipa Business Review la adresa marketing@business-review.ro