Acasa Agenda HR LEADERSHIP RESET. Accelerarea schimbării, noi frontiere

LEADERSHIP RESET. Accelerarea schimbării, noi frontiere

7 min citire
0
0
3,377
schimbării

Webcast, 6 Iunie 2024, orele 10.00-13.00

Revista CARIERE cu sprijinul MMM Consulting organizează, în data de 6 Iunie 2024, un nou eveniment din seria Leadership RESET. Cu tema Accelerarea schimbării, noi frontiere, evenimentul se va desfășura în mediul online, între orele 10.00-13.00.

În 2024, provocarea Liderilor în caruselul schimbării este de a găsi modalități prin care să se alinieze atunci când schimbarea se accelerează și de a accepta că intențiile pe termen lung le modelează deciziile curente fără a ști să estimeze foarte corect rezultatele și efectele potențiale, dansând ca pe sârmă către noi frontiere…

În acest context, evenimentul Accelerarea schimbării, noi frontiere este o discuție despre provocările momentului în leadership: ne așezăm din ce în ce mai bine în ritmul accelerat al schimbărilor deși abilitățile de adaptare la schimbare par că se dezvoltă din mers.

Așadar, cât este prea mult, ce conduce la burnout și ce trebuie să învățăm în continuare pentru a rămâne productivi?

În cadrul evenimentului, participanții sunt invitați să ia parte la un dialog despre experiențe și practici care pot funcționa ca solutii la provocari commune.

Teme de discuție:

  • Fereastra de oportunitate. Leadership nu înseamnă doar să menții direcția navei; înseamnă, de asemenea, să știi când să schimbi cursul la nevoie sau chiar să predai timona. Cum reușesc liderii să identifice momentul potrivit pentru deciziile esențiale care afectează succesul pe termen lung?
  • Navigând pe valul schimbării – din nou tema transformării și felul în care o abordează executivii. Pentru a rămâne relevanți, liderii trebuie să promoveze o cultură a învățării continue și a inovației în cadrul organizațiilor lor. Aceasta implică investiții în programe de formare și încurajarea unei mentalități de curiozitate și adaptabilitate în rândul membrilor echipei. Cum abordăm schimbarea pentru a ne asigura că organizațiile  noastre nu doar țin pasul cu tendințele tehnologice, ci sunt în fruntea inovației?
  • Cultura conectării. Comunicarea eficientă este cheia pentru a depăși provocările muncii la distanță. Liderii trebuie să folosească tehnologia pentru a crea o cultură de lucru conectată în care membrii echipei se simt implicați și apreciați. Cum reușim să avem check-in-uri virtuale regulate, comunicare clară a obiectivelor și așteptărilor dar și promovarea unui sentiment de comunitate în ciuda distanțelor fizice?
  • Investiția în dezvoltarea talentelor. Dezvoltarea proactivă a talentelor este crucială. Liderii trebuie să identifice lipsurile de competențe și să investească în programe de formare și dezvoltare. Care sunt cele mai bune soluții de a îmbunătăți capacitățile forței de muncă, de a stimula creșterea profesională a echipelor și de a îmbunătăți stabilitatea (retention) și moralul oamenilor în organizații?


Printre invitații deja confirmați veți regăsi pe:

  • Madi Rădulescu, Executive Coach, MCC, MBA, Managing Partner, MMM Consulting
  • Liviu Dobre, CEO, Agricover Holding
  • Laurentiu Mandu, Managing Director, Market Segment Romania, Capgemini
  • Mirela Iordan, Country Manager, Pfizer Romania
  • Stefan Vayna, CEO, MasterBuild
  • Alina Rusei, Head of People Services, ING Bank Romania
  • Diana Tintea, Director Resurse Umane, Keysight Technologies
  • Mădălina Meghișan-Toma, Prodecan, Bucharest Business School – ASE
  • Dragoș Cȋrneci, Doctor în psihologie, specializat ȋn neuroștiințe

Pentru a vedea toți speakerii evenimentului, accesați pagina evenimentului.

Evenimentul va fi moderat de Cati Lupascu, Redactor-șef Revista CARIERE și Diana Voicu, Senior Consultant Learning Architect, MMM Consulting.


Evenimentul este destinat liderilor de organizații, managerilor de resurse umane și antreprenorilor.

Participarea online se face prin Zoom și este validă după confirmarea înregistrării.

Mai multe detalii legate de participare şi înscrieri puteţi afla de pe site-ul evenimentului.

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la: evenimente@cariereonline.ro.

_____________________________________________________________________________

Parteneri de organizare: Revista CARIERE, MMM CONSULTING

Partener Academic: Bucharest Business School

Parteneri media: Revista HR Manager, BIZ, HR Club, Doingbusiness.ro, Jurnalul de Afaceri, Hipo.ro, Portal HR, Psychologies, Spotmedia, Wall-Street, RisCo, Revista Patronatului Român, PWC

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Revista HR Manager
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Cum să atragi și reții angajații de top într-o lume în continuă schimbare?

Într-o piață a muncii în continuă schimbare, unde angajații de top au devenit o resursă st…