Acasa Agenda HR Fast Forward. Organizația Viitorului. Ediția a XX-a. Armonizarea resurselor: oameni, profit, tehnologie

Fast Forward. Organizația Viitorului. Ediția a XX-a. Armonizarea resurselor: oameni, profit, tehnologie

6 min citire
0
0
1,737

În era digitală rapidă și într-o lume a afacerilor tot mai competitivă, conceptul de armonizare a resurselor devine din ce în ce mai important. Fast Forward. Organizația Viitorului este un eveniment în cadrul căruia a fost prezentat un ansamblu de bune practici și colaborări între departamente care, în mod tradițional, pot părea antagonice: HR, IT, financiar și sustenabilitate. Despre toate acestea și multe altele am discutat cu specialiștii în cadrul celei de-a XX-a ediții a evenimentului Fast Forward. Am analizat modul în care această simbioză este, în ziua de astăzi, esențială pentru succesul organizațiilor și cum schimbă rolul resursei umane în ecuația economică sub presiunea constantă a inovației și a schimbării.

Armonizarea Resurselor: o necesitate în lumea afacerilor

Lumea afacerilor este din ce în ce mai interconectată, iar colaborarea între diferite departamente a devenit esențială pentru a asigura eficiența și eficacitatea operațională. Fast Forward promovează sinergia între oameni, profit și tehnologie, recunoscând că succesul unei organizații depinde de capacitatea sa de a armoniza aceste resurse aparent disparate.

Simbioza dintre HR și IT

Colaborarea între departamentele de resurse umane și tehnologie informațională este vitală în era digitală. Tehnologia joacă un rol crucial în optimizarea proceselor de recrutare, formare și dezvoltare a personalului, în timp ce HR este responsabil de gestionarea și încurajarea angajaților să se adapteze și să utilizeze noile tehnologii. Această simbioză între HR și IT asigură faptul că organizația rămâne competitivă și în pas cu evoluțiile tehnologice.

Departamentul financiar și HR

Și departamentul financiar și cel de resurse umane, spun specialiștii în domeniu, trebuie să colaboreze strâns pentru a asigura o gestionare eficientă a capitalului uman și financiar al organizației. HR oferă date și perspective valoroase cu privire la costurile și beneficiile resurselor umane, în timp ce departamentul financiar asigură o planificare și alocare eficientă a resurselor financiare. Această colaborare strategică contribuie la maximizarea profitabilității și sustenabilității organizației.

Implicarea board-ului și sustenabilitatea

Rolul consiliului de administrație este important în promovarea sustenabilității și responsabilității sociale corporative. Prin integrarea sustenabilității în strategia organizațională, board-ul poate asigura o creștere durabilă și echilibrată, care să țină cont atât de aspectele economice, cât și de cele sociale și de mediu. Colaborarea cu departamentul de resurse umane este esențială în implementarea și promovarea valorilor organizaționale și a unei culturi care să încurajeze responsabilitatea și sustenabilitatea.

Întregul proces de integrare nu este doar o abordare strategică, ci și un mindset necesar în lumea afacerilor de astăzi. Armonizarea resurselor umane, financiare și tehnologice este esențială pentru succesul și durabilitatea organizațiilor într-un mediu în continuă schimbare. Prin colaborarea strânsă între diferitele departamente și prin adoptarea unei viziuni integrate, organizațiile pot să navigheze cu succes provocările și oportunitățile din lumea afacerilor moderne.

Invitații acestei ediții au fost Adina Vidroiu, HR Director Microsoft România, Moldova și Ungaria, Mircea Țiplea, Partner CEE, Amrop,  Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software, Loredana Maria Gîlmeanu, HR Business Partner and Country Lead NESTLÉ, Cătălina Magui, HR Director Societe Generale Global Solution Centre, Ana Costea, Manager Resurse Umane, certSIGN și Ramona Ștefania Igreț, Prodecan Bucharest Business School, Conf.univ.dr. la Facultatea de Management, ASE București. Moderatorul evenimentului a fost Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC.


Mulțumim Humanistic, partenerilor Colorful.hr, Crowe, La Fântâna, partenerului Academic Bucharest Business School, precum și partenerilor media Revista CARIERE, BIZ, HR Club, Doingbusiness.ro, Jurnalul de Afaceri, Hipo, Portal HR, Psychologies, Spotmedia, Wall-Street, RisCo.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Strategii HR de succes: cum își consolidează companiile brandul de angajator și își promovează angajații

Într-un context de piață a muncii extrem de competitiv și în continuă schimbare, strategii…