Acasa Agenda HR Explorează cele mai noi tendințe și strategii în HR la Employer Branding Conference 2024

Explorează cele mai noi tendințe și strategii în HR la Employer Branding Conference 2024

6 min citire
0
0
1,547

Într-o perioadă caracterizată de schimbări rapide și imprevizibile în societate, relația dintre angajatori și angajați devine tot mai crucială în construirea unei reputații solide pe piața muncii. În acest context, participarea la Employer Branding Conference 2024 este esențială pentru liderii și profesioniștii din domeniul resurselor umane și al comunicării interne.

Pe11 aprilie 2024, la Hotel JW Marriott din București, va avea loc cea de-a 12-a ediție acelui mai așteptat eveniment despre promovarea brandului de angajator din România. La această ediție de primăvara, tema principală se concentrează pe transformările profunde din sfera relației angajator-angajat și pe modalitățile inovatoare prin care organizațiile se pot diferenția pe piața forței de muncă, care este din ce în ce mai competitivă. Participanții vor avea oportunitatea de a explora aspectele complexe ale relației dintre organizații și angajați, evidențiind importanța eticii, culturii și viziunii pe termen lung.

Prin intermediul sesiunilor interactive, aceștia vor descoperi strategii eficiente pentru crearea de conexiuni autentice, cu accent pe încredere, transparență și implicare. Printre temele abordate se numără valorificarea poveștilor angajaților, studii de caz relevante, tehnici inovatoare de recrutare și utilizarea tehnologiei pentru a atrage și a reține talentele.

De asemenea, se va discuta despre construirea unei culturi organizaționale incluzive, care să promoveze diversitatea și să ofere sprijin angajaților în dezvoltarea lor profesională. Evenimentul va găzdui o serie de prezentări și dezbateri, la care vor participa experți locali și internaționali de renume în domeniu.

SESIUNE SPECIALĂ

Relația între Stres, Motivație și PerformanțăDescoperim relația între stres și performanță și de ce stresul nu este întotdeauna dăunător,ba uneori este chiar necesar pentru rezultate. Înțelegem și învățam să distingem între stresul dezirabil, care conduce la performanță și cel toxic, care ne îmbolnăvește fizic șipsihic. Apoi explorăm câteva teorii motivaționale universale și vedem cum ne putemantrena mintea să persevereze în fata adversității și a provocărilor. Toate acestea alături dePaul Olteanu (Master Trainer, Executive Coach & Fondator Mind Architect) la EmployerBranding Conference 2024, pe 11 aprilie.

STUDIU ÎN EXCLUSIVITATE

Cum atragi și reții oameni prin reputație și brand de angajator?Nu mai este un secret pentru nimeni că, pentru atragerea și reținerea talentelor, brandul deangajatorpoate fi un instrument la fel de puternic precum salariul și beneficiileextrasalariale. Cum se raportează, însă, candidații și angajații la reputație atunci când piațadă semne de volatilitate? Ce pot face angajatorii pentru a atenua efectele unui contextplinde incertitudini? Cum pot folosi puterea brandului pentru a motiva angajații și pentru aîncuraja performanța? Și, până la urmă, la ce răspund cel mai ușor candidații și angajațiiatunci când vine vorba despre reputație? Aflăm toate răspunsurile dinconcluziile sondajului “Cum atragi și reții oameni prin reputație și brand de angajator?“, realizat de EmployerBranding Conference și eJobs.

Ediția de primăvară a Employer Branding Conference 2024 este organizată de Evensys înparteneriat cu Lidl România, Pluxee, First Bank, Rompetrol, Exploratist, One UnitedProperties, eJobs și Phillip Morris România.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Revista HR Manager
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Adina Mărculescu: “Lecția pe care am învățat-o a fost importanța anticipării schimbărilor și a pregătirii pentru situații neprevăzute”

Continental Hotels, unul dintre cele mai cunoscute lanțuri hoteliere din România, reprezin…