Acasa Agenda HR Să fii angajator de Top e chiar Mega!

Să fii angajator de Top e chiar Mega!

4 min citire
0
0
406

A avea o marcă de angajat de top este o necesitate pentru strategia unei organizații, deoarece ajută companiile să recruteze mult mai ușor talente de top, să reducă costurile de angajare și marketing și să îmbunătățească productivitatea. O organizație cu un brand angajator clar definit poate atrage mai repede și fără eforturi foarte mari candidații potriviți, și bineînțeles îi poate păstra pe termen lung. 

Dacă ai o marcă cunoscută, atunci nu trebuie să cheltui atât de mult pe costurile de recrutare. Potențialii candidați te vor găsi și aplica în mod natural la posturile companiei tale. În schimb, poți cheltui acești bani pe branding sau pe dezvoltarea de produse pentru a-ți devansa concurenții.

Ileana Alexandru, Vice President HR, Mega Image a prezentat o incursiune despre ce înseamnă puterea lui „împreună” în #ComunitateaMega – acțiuni și inițiative care îi aduc pe colegi mai aproape, programe de recunoaștere a performanței și proiecte create din grijă pentru cei peste 12.000 de colegi în cadrul evenimentului Best Employer Fest Ediția a III-a, Festival de bune practici „Employee Experience”, organizat de Revista HR Manager cu sprijinul HUMANISTIC în data de 28 martie 2023.

Găsiți aici câteva idei din discursul Ilenei Alexandru:

Ce înseamnă Comunitatea Mega –
Colaborare și cooperare, Creșterea loialității față de brand, prin degustarea produselor marcă proprie, Angajator de încredere, Implicarea în viața comunităților din care facem parte prin activități de vountariat, Ascultare activă – colectare de feedback, Diversitate și incluziune.

Pilonii programului de brand de angajator:

  • Grijă pentru angajați: Mega oferă pentru angajați unPachet de beneficii pentru fiecare zonă de lucru, Discount pentru angajați prin cardul Connect, Servicii medicale, Program de lucru flexibil și muncă de acasă, Mediu de lucru sigur și sănătos și  Loc de muncă stabil.
  • Performanță și recunoaștere: se axează pe Organizarea de evenimente de recunoaștere  a meritelor, Înțelegerea obiectivelor strategice ale organizației, Creșterea conștientizării că fiecare rol din organizație este important, Întărirea sentimentului de apartenență la un grup mai mare (Ahold Delhaize), Prezența internațională & statut.
  • Creștere și dezvoltare: militează pentruDezvoltarea carierei, Dezvoltare profesională, Pregătire la locul de muncă, Programe educaționale, Evaluare și feedback, Înțelegerea rolului și responsabilităților.

Despre Valorile Mega Image, KPI’s și răspunsul la întrebarea De ce este Mega Image un bun angajator, aflați din prezentarea video.

Pentru a urmări întreg evenimentul accesți pagina oficială.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Revista HR Manager
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Cardul Pluxee Cadou – o surpriză inspirată pentru echipa ta în perioada sărbătorilor de iarnă

Finalul de an este întotdeauna un moment de bilanț, dar și o perioadă în care ne bucurăm d…