Acasa Agenda HR 5 motive pentru care companiile le oferă angajaților acest beneficiu esențial

5 motive pentru care companiile le oferă angajaților acest beneficiu esențial

7 min citire
0
0
945

Telefoanele mobile nu mai sunt un lux, ci au devenit o necesitate pentru orice business de succes.

Orice companie ai cărei angajați au un program flexibil, merg la întâlniri cu clienții sau cu potențialii parteneri de afaceri și lucrează multe ore în plus are nevoie de un sistem de comunicare bine pus la punct, scrie nibusiness.info.co.uk. Asta înseamnă un serviciu de e-mail performant, dar și includerea telefoanelor mobile și a abonamentelor în pachetul de bază de beneficii extrasalariale. Iată care sunt principalele motive pentru care companiile ar trebui să nu omită acordarea acestui beneficiu angajaților responsabili de comunicarea cu clienții:

Rapiditate în comunicare

Smartphone-urile au acum funcții similare cu cele ale unui laptop. Ai acces la internet, poți scrie și trimite e-mailuri sau documente, iar multe dintre ele îți permit să instalezi și o tastatură, astfel încât să îți transformi unul dintre aceste telefoane de ultimă generație într-un computer în doar câteva secunde. Asta le permite angajaților să țină pasul cu proiectele și să respecte deadline-urile. De exemplu, dacă ai avut o întâlnire cu un client și trebuie să îi trimiți o propunere sau un plan de afaceri în cât mai scurt timp, îi poți pune la dispoziție toate documentele necesare, chiar dacă nu mai ești la birou.

Flexibilitate în comunicare

Telefoanele mobile cresc flexbilitatea angajaților și le permit să lucreze indiferent de locul în care s-ar afla. Cu cât un business este mai flexibil, cu atât este mai credibil în fața clienților săi. Angajații care țin legătura cu clienții trebuie să poată răspunde la e-mailuri în timp util, să organizeze videoconferințe rapid sau să poată purta conversații cu aceștia chiar și atunci când nu se află la birou. Mai ales în cazul clienților ocupați, cu care este dificil să stabilești o întâlnire, telefonul simplifică foarte mult munca angajaților și facilitează comunicarea.

Facilitarea comunicării cu clienții internaționali

O bună comunicare este o calitate esențială pentru un business, iar telefonul îți permite să fii în contact cu clienții internaționali, dacă ți-ai extins afacerea și peste hotare. Iar în cazul în care ai programată o videoconferință cu clienți care sunt pe alt fus orar, îți va fi mult mai simplu să vorbești cu ei de acasă, prin telefon, decât să faci un drum până la birou.

Echilibrarea vieții personale cu cea profesională

Delimitarea dintre viața personală și cea profesională a angajaților nu mai este la fel de clară ca în urmă cu câțiva ani. Iar pentru angajații care au obligații familiale și au nevoie de mai multă libertate pentru a-și organiza programul în funcție de timpul pe care îl au la dispoziție, un telefon și un laptop de serviciu pot fi o soluție avantajoasă pentru ambele părți. Când un angajat știe că poate lipsi de la serviciu o oră pentru a-și lua copilul de la școală și poate primi în continuare e-mailurile importante, acest lucru îl va face mai productiv și mai loial față de compania pentru care lucrează.

Continuitate în relația cu clienții

Când un angajat responsabil de relația cu clienții părăsește compania, toate contactele sale vor avea, cel mai probabil, numărul său personal de telefon, lucru care poate duce la numeroase neînțelegeri. În momentul în care o companie le oferă angajaților telefoane de serviciu, ea are drepturi și asupra numărului de telefon. De aceea, când un angajat pleacă, numărul său poate fi reatribuit unui alt angajat. Astfel, compania nu pierde nici contactele clienților, iar aceștia pot lua legătura cu compania folosind același număr de telefon.  

Sursă foto: Shutterstock/Copyright: baranq

 

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena Ispas
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Strategii HR de succes: cum își consolidează companiile brandul de angajator și își promovează angajații

Într-un context de piață a muncii extrem de competitiv și în continuă schimbare, strategii…