Acasa Agenda HR 3 moduri în care angajații se pot transforma în cea mai bună carte de vizită pentru o companie

3 moduri în care angajații se pot transforma în cea mai bună carte de vizită pentru o companie

7 min citire
0
0
551

Angajații unei companii, indiferent de departamentele în care lucrează, au puterea de a promova brandul mai eficient decât unele strategii de marketing.

Orice specialist în resurse umane știe cât de importanți sunt angajații pentru succesul unei companii. Rolul fiecărui angajat dintr-o companie nu trebuie să se rezume neapărat la cel notat în fișa postului, el poate fi extins, iar salariații pot contribui în mare măsură la creșterea notorietății unui brand. Asta nu înseamnă că trebuie să li se adauge noi atribuții în fișa postului, ci să li se pună la dispoziție moduri simple prin care pot face asta.

Iată câteva moduri în care angajații se pot transforma în cea mai bună carte de vizită pentru compania în care lucrează:

 

  • Încurajează-i să își menționeze locul de muncă în social media

 

Rețelele sociale au fost create atât pentru a înlesni comunicarea dintre oameni, cât și pentru ca oamenii să-și satisfacă micile curiozități legate de persoane din jur. Când angajații tăi menționează unde lucrează, în mod automat toate persoanele cu care intră în legătură în lumea virtuală vor observa numele companiei și vor afla mai multe despre ea. Ce înseamnă asta? Mai multă vizibilitate și mai multe persoane care află de existența brandului, mai ales dacă este unul la început de drum.

Pentru angajați nu reprezintă niciun efort, însă pentru companie este foarte benefic, așa că este recomandat să-i încurajezi să facă asta. Fiecare angajat al tău are o adevărată comunitate virtuală în jurul său iar menționarea companiei va contribui cu siguranță la creșterea notorietății sale.

 

  • Pune-le la dispoziție haine și obiecte utile cu numele brandului

 

Un logo interesant și un nume simpatic care tronează pe hanoracul unei persoane care stă în fața ta în metrou îți atrage imediat atenția și te poate determina să cauți ceva înformații despre el. La fel și în cazul altor obiecte pe care le vezi la oamenii din jur – rucsacuri, șepci etc.

Privește printre aceste zeci de opțiuni de haine și obiecte utile pe care le poți brandui și vei vedea că e aproape imposibil ca angajații tăi să nu le folosească. Este un mod foarte simplu prin care îți poți face numele cunoscut fără strategii complicate și într-un mod care funcționează dintotdeauna. În plus, angajații se vor bucura să folosească aceste lucruri și probabil le vor utiliza chiar și în cazul în care părăsesc firma, ducându-i, totuși, numele mai departe.

 

  • Sponsorizări în cadrul unor evenimente la care participă

 

Fiecare persoană este interesată de o anumită cauză și are anumite hobby-uri și interese, iar o companie poate să aibă o mulțime de lucruri de câștigat de pe urma acestor interese diverse ale angajaților săi. Iată două cazuri concrete – un angajat își dorește să participe la un cross organizat în scopuri caritabile iar compania donează în numele său o anumită sumă și îi oferă un echipament branduit sau un angajat vrea să participe la o anumită competiție care are și taxă de participare, prilej cu care fima îi poate plăti taxa și îi poate oferi un echipament branduit. Este un mod prin care angajatorul își arată și sprijinul față de cauzele pe care le sprijină angajații, dar și un mod prin care își poate promova numele.

Acestea sunt doar trei exemple prin care angajații unei companii pot contribui, efectiv, la creșterea notorietății, însă desigur că există și alte idei în acest sens. Nu uita, însă, că angajații trebuie să aleagă ei înșiși dacă își doresc acest lucru sau nu și nu trebuie să se simtă obligați în niciun fel.   

Sursa foto: Shutterstock

 

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

5 jocuri eficiente pentru consolidarea echipei

Într-un mediu de lucru dinamic și stresant, consolidarea echipei devine o prioritate, mai …