Editorial — 26 June 2013

Sa presupunem ca vreti sa cumparati pentru prima data o ciocolata cu alune. Ajungeti la magazin si va pozitionati in fata raftului. Nu aveti o marca preferata, nici vreo recomandare din partea prietenilor, asa ca va uitati atent la fiecare produs. Cum alegeti? Cat de important este aspectul ambalajului pentru voi? Ati cumpara ciocolata cu ambalajul cel mai „sters”? Sau ati prefera ciocolata care beneficiaza de reclama rasunatoare din capatul raionului? Sau poate cea cu ambalajul cel mai „quality”?

Ganditi-va si analizati raspunsul in sinea voastra. Puteti inlocui ciocolata cu oricare alt produs…chiar si cu un angajator. Pentru ca in fond asta fac si candidatii, talentele, oamenii cheie pe care ni-i dorim. Secretul este ca dincolo de ambalaj sa fie produsul promis…altfel indiferent de cata reclama si de cat de armonios este ambalajul, daca clientul s-a pacalit o data, cu siguranta nu va rata ocazia de a-si impartasi experienta cu ceilalti. Si de regula, un talent are in jurul sau si alte talente.
Ne-am propus ca in acest numar sa stabilim „ce nu este Employer Branding-ul” si care sunt actiunile concrete prin care putem construi o strategie de profil care chiar sa dea rezultate, dincolo de slogane, elemente vizuale si discursuri persuasive. Veti afla ca acest concept ascunde de fapt o suma de eforturi si competente, suma care nu implica doar HR-ul.

Si pentru ca Employer Branding-ul are legatura cu mai multe arii de activitate, am adus in paginile revistei cateva exemple de practici in engagement si relationarea cu Generatia Y, un interviu multiplu cu unele dintre cele mai relevante voci din industria recrutarii, dar si o viziune asupra legaturii dintre economia Europei de Est si piata de executive search.

Talentele nu vor surprize, vor ce li s-a promis!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Roxana Maxim
Manager de proiect, HR Manager

 

Articol publicat in revista HR Manager, nr. 26, martie  2013

Comentarii

Share

About Author

Roxana Maxim

(0) Readers Comments

Leave a Reply