Agenda HR — 16 December 2012

Deloitte va lansa a doua editie a studiului „Primii pasi pe piata muncii”, un proiect amplu care urmareste sa identifice abilitatile, experienta, atitudinea si asteptarile studentilor si absolventilor din tarile central-europene, inclusiv din Romania, care isi vor cauta in curand un loc pe piata muncii.

Studiul se va concentra pe cateva arii fundamentale si de interes pentru studentii de astazi, inclusiv atitudinea lor fata de locul de munca si, in particular, factorii cei mai importanti care ii determina sa aleaga un anumit angajator in detrimentul altuia.

„Daca studiul va surprinde cu adevarat ceea ce ii intereseaza si motiveaza pe studentii de astazi – in general, liderii de afaceri de maine – angajatorii si universitatile vor sti mai bine cum sa exploreze cat mai eficient aceasta audienta esentiala”, a subliniat Silviu Badescu, HR Manager Deloitte Audit. „De exemplu, prima editie a acestui studiu a identificat un sentiment general de nemultumire in randul studentilor in ceea ce priveste relevanta pregatirii universitare pentru primul lor loc de munca. Raportul a fost ulterior folosit la nivel guvernamental in cateva tari pentru a rectifica acest aspect. Este, desigur, in interesul studentilor in primul rand sa ia parte la acest studiu si sa isi exprime punctul de vedere cu privire la diversele aspecte abordate”, a precizat Badescu.

Raportul integral va fi publicat la inceputul anului 2013 si va contine analize detaliate si comentarii ale expertilor Deloitte. Disponibil pentru descarcare gratuita pe site-urile companiei, raportul se poate dovedi un instrument util pentru angajatorii care vor sa inteleaga cum pot atrage si retine cei mai talentati tineri din generatia lor.

 

Stire publicata in revista HR Manager, nr. 24, noiembrie 2012.

Comentarii

Share

About Author

Roxana Maxim

(0) Readers Comments

Leave a Reply