Agenda HR — 01 July 2021

Revista HR Manager, cu sprijinul Humanistic, a organizat în zilele de 2-3 iunie,  ediția a IX-a din seria de evenimente online FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI cu tema This is the (New) Reality: The New Leadership.

Procesul de adaptare continuă la noul normal durează deja de peste un an și fiecare zi confirmă, pe diferite căi, ideea că întoarcerea la normalul cunoscut înainte de pandemie nu mai este posibilă. În acest context, leadership-ul în organizații și accentul pe self-leadership pot reprezenta primul și cel mai important răspuns care să realizeze conexiunea cu viitorul.

Cum ne asigurăm însă că leadershipul – înțeles atât formal, prin acțiunile managerilor, cât și ca self leadership-ul tuturor angajaților, indiferent de rol și funcție – are impactul și viziunea pe care organizația le urmărește? În cadrul evenimentului online s-a discutat despre leadership și ce e cu adevărat esențial în modul cum se dezvoltă în organizație, dar și despre cum se pot crea contexte în care liderii să inspire și să crească alți lideri, alături de invitații ediției.

Pentru cei care vor să își reamintească și pentru cei care nu au putut participa la evenimentul live, prezentăm succint cele mai importante idei desprinse din discuția cu paneliștii evenimentului, Lucia Iliescu, Country HR Manager Continental, Cristina Ulesan, HR Director & Executive Board Member, BricoDepot Romania, Manuela Son, HR Director, VWR, part of Avantor, Manuela Gute, HR Sr. Vice President, Ipsos Interactive Services, Marius Ciurariu, HR Director, Provident Financial Romania și moderatorul Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC.

Tema abordată de aceștia a fost Leadership – ce e cu adevărat important și esențial la modul cum dezvoltăm leadershipul în organizație.

Discuția a început cu răspunsul la întrebarea „Ce înseamnă leadership-ul”.  Au urmat întrebări precum „Care au fost inițiativele care au susținut procesul de leadership și angajații în perioada pandemiei pentru fiecare companie în parte?”, „Cum au trecut prin pandemie?”, „Ce se va întâmpla pe viitor cu angajații?”, „Ne întoarcem la birouri, rămânem remote, se va aplica munca hibrid?”, „Care au fost strategiile de funcționare, de comunicare în perioada pandemiei?”, „Liderii au grijă de angajați, dar cine are grijă de lideri?”.

Iată care au fost ideile principale ale discuției:

  • Prezentarea pe scurt a fiecărui participant din panel
  • Cum se vede leadershipul la fiecare în organizație
  • Inițiativele care susțin cultura lor organizațională
  • Programe de leadership pentru manageri
  • Ce se va întâmpla pe viitor cu angajații
  • Strategii de funcționare în perioada pandemiei și după
  • Ce să alegem: munca de la birou sau continuăm cu munca remote?
  • Adaptarea la situația de criză – munca hibrid
  • Wellbeing-ul în companii – programe, strategii
  • Nevoile angajaților – workshop-uri
  • Engagement
  • Comunicare
  • Relația lider-angajat
  • Ce facem? Suntem conștienți de ceea ce se petrece în companie în această perioadă?
  • Mentorat, întâlniri de board
  • Rezonanța angajaților cu compania și a liderilor cu angajații
  • Siguranța la locul de muncă

Puteți urmări aici înregistrarea integrală cu discuția dintre invitații panelului.

Pentru mai multe detalii despre eveniment și opiniile invitaților noștri, găsiți aici înregistrarea evenimentului.

Comentarii

Share

About Author

Marilena

(0) Readers Comments

Leave a Reply