Editorial — 16 February 2021

de Constantin Pescaru, editor coordonator Revista HR Manager

„Oamenilor nu le pasă de cât de multe știi, până nu află cât de mult îți pasă“, spunea Theodore Roosevelt. De cât de mult ne pasă și de cum arătăm că ne pasă depinde inclusiv depășirea cu succes a provocărilor cu care ne confruntăm astăzi în legătură cu protejarea și performanța angajaților, modul de lucru, retenția și engagementul.

Cheia este empatia, la care se ajunge prin conexiune umană autentică, cu atât mai semnificativă astăzi cu cât tehnologia o face mai greu de realizat. Iar empatia începe de la ascultare. Este vital să-i ascultăm pe oameni și să creăm un spațiu în care oamenii să se poată asculta între ei. E cel mai important lucru pe care îl putem face pentru a ne înțelege unii pe alții și a performa împreună.

Chiar dacă competența inspiră respect, empatia este cea care inspiră încredere. Iar prin încredere se ajunge la implicare și loializare. Dincolo de puterea exemplului personal, oamenii de HR ar trebui să încurajeze acest comportament inclusiv în rândul managerilor și al conducerii companiei.

Așadar, ce ai făcut azi ca să le arăți celorlalți că îți pasă? Iar când toate acestea vor lua sfârșit, cum ai vrea să arate compania în care lucrezi? Dar lumea?

Mai multe despre subiect vă invităm să citiți în paginile Revistei HR Manager, ediția cu numărul 65, iulie-septembrie 2020.

Comentarii

Share

About Author

Marilena

(0) Readers Comments

Leave a Reply