Agenda HR — 01 December 2021

Lucia Iliescu, Country HR Manager Continental, a prezentat un studiu de caz despre încredere, ca fundament al agilității Continental în cadrul celei de-a XI-a ediții a seriei de evenimente FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI a avut ca subiect:  THE CULTURE OF TRUST & AGILITY. Evenimentul este organizat de Revista HR Manager cu sprijinul Humanistic și a avut loc pe 24 și 25 NOIEMBRIE, 2021.

Evenimentul a pus sub lumina reflectorului organizația construită pe premisele unui nou tip de leadership, mult mai conștient, ce pune în mijloc starea de bine și echilibrul angajatului, prin construirea de relații sănătoase: Coaching Culture, The Culture of Trust – Cultura încrederii. Totodată, în lumina reflectorului a fost pus și conceptul de Organizație Agilă.

S-au dezbătut idei, inițiative, s-au  prezentat studii și proiecte implementate în companii.

Lucia Iliescu susține că lumea în care trăim este în perpetuă schimbare, aspect care presupune mai mult decât a fi mereu pregătiți pentru ce e nou, presupune digitalizare mai mare și mai rapidă, un plus de flexibilitate și, mai ales, abordarea agilă a noilor situații cu care ne confruntăm. Iar pentru a putea face asta, ne bazăm pe interiorizarea uneia dintre valorile noastre de către toți colegii: ÎNCREDEREA

Pentru Continental, agilitatea înseamnă să te miști rapid și ușor ca răspuns pentru schimbare și încercări și reprezintă un set de valori și principii, o cultură. Comportamentul Continental se bazează pe valori și o filozofie de leadership care acționează ca un model de urmat, modelează schimbarea, încurajează diversitatea și colaborarea, valorifică întregul potențial al angajaților, asigură concentrarea, oferă inspirație, susține asumarea răspunderii și responsabilizează și stimulează inovarea. Cei patru piloni reprezentativi sunt: Încrederea, Solidaritatea, Mentalitatea de învingător și Libertatea de a acționa. Lucia Iliescu spune că în compania din care face parte încrederea poate fi explicată sau, mai degrabă definită ca orientare spre client, orientare spre calitate, corectitudine – baza tuturor acțiunilor noastre, integritate și angajament, schimbare =  acceptarea schimbării și faptul că ei acționează ca modele de urmat.

Aici puteți viziona discursul Luciei Iliescu.

Aici puteți viziona întreg evenimentul.

Comentarii

Share

About Author

Marilena

(0) Readers Comments

Leave a Reply